نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 دی 1401
ساعت 11:00

تاریخ عرضه عناوین رویداد Developer_Direct مایکروسافت مشخص می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت کم‌کم آماده انتشار خبرهای جدید از عناوین مطرح و نزدیک به انتشار خود می‌شود و در همین رابطه، اخیرا به صورت رسمی برگزاری رویدادی با محوریت بازی‌های Bethesda با عنوان Developer_Direct را تایید کرده بود. برای این رویداد که قرار است به وقت ایران روز چهارشنبه 5 بهمن ساعت 23:30 شب پخش شود، حضور تعدادی بازی فرست پارتی از جمله Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends و The Elder Scrolls Online تایید شده است.

در ارتباط با همین خبر، اخیرا رسانه VGC براساس نسخه آلمانی پست Xbox Wire کشف کرده که دامنه خبرها پیرامون این بازی‌ها، شامل مشخص شدن تاریخ انتشار آن‌ها نیز می‌شود. این موضوع گرچه در خبر نسخه انگلیسی مورد اشاره واقع نشده، ولی در نسخه آلمانی ظاهرا از عبارت «رویداد Developer_Direct با تمرکز روی معرفی ویژگی‌های شگفت‌انگیز، نمایش گیم‌پلی طولانی و اعلام تاریخ عرضه بازی‌های بزرگ ایکس‌باکس که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شوند از جمله Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends و The Elder Scrolls Online خواهد بود.» استفاده شده.

با در نظر گرفتن اینکه همه این عناوین قبلا هم برای عرضه در چند ماه آینده تایید شده بودند، اعلام موعد دقیق عرضه آن‌ها در یک رویداد اختصاصی ایکس‌باکس منطقی به نظر می‌رسد. در این بین، انتظار می‌رود دو بازی Forza Motorsport و Minecraft Legends برای فصل بهار و Redfall در نیمه اول سال میلادی جاری منتشر شوند. همچنین مایکروسافت صراحتا درباره Starfield گفته بود که این بازی در رویداد پیش روی Developer_Direct حضور ندارد، و برنامه دارد تا یک رویداد مستقل و اختصاصی برای آن داشته باشد. در ارتباط با این بازی نیز انتظارها از عرضه آن در نیمه اول سال 2023 بوده، و می‌توان حدس زد که اعلام موعد انتشار این بازی نیز چندان دور نیست.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.