نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 دی 1401
ساعت 16:00

نسخه نسل نهمی Dead Space Remake از Ray Tracing پشتیبانی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین موردانتظار ژانر وحشت در سال 2023، عرضه نسخه ریمیک بازی Dead Space است که توسط گروه Motive Studio تولید می‌شود. این بازی که به زودی نیز وارد بازار می‌شود، به تازگی اطلاعات فنی بیشتری از آن نیز منتشر شده و پس از فاش شدن مشخصات موردنیاز برای اجرا در PC، حالا اطلاعات گرافیکی و فنی آن برای نسخه‌های کنسولی نیز اعلام شده است.

با توجه به اطلاعاتی که EA از طریق صفحه رسمی بازی در توییتر منتشر کرده، مشخص می‌شود که دو کنسول PS5 و Xbox Series X به بازیکنان خود امکان انتخاب دو حالت گرافیکی Quality mode و Performance mode را می‌دهند. در این زمینه، شرکت گفته که در حالت Quality بازی به صورت 4K/30 FPS با پشتیبانی از ویژگی ray tracing خواهد بود و در حالت Performance، این بازی به صورت 2K/60 FPS و بدون ویژگی ray tracing تجربه خواهد شد.

با در نظر گرفتن اینکه سازندگان تصمیم گرفتند تا از تولید نسخه نسل هشتمی بازی خودداری کنند، Dead Space یکی از معدود عناوین بزرگی است که این روزها به صورت میان‌نسلی عرضه نمی‌شود و به همین خاطر بررسی عملکرد گرافیکی آن برای کنسول‌های نسل نهم جالب‌توجه خواهد بود. Dead Space remake در روز 27 ژانویه (7 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.