نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 بهمن 1401
ساعت 14:00

Alan Wake 2 تجربه ای در ژانر وحشت بقا به سبک Remedy خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ژانر وحشت-بقا (survival horror) در دنیای گیم حتی پس از حدود سی سال از پیدایش خود، هنوز هم یکی از محبوب‌ترین و موردتوجه‌ترین سبک‌ها در میان بازیکنان است. عناوین مختلفی از این ژانر نظیر Dead Space یا Resident Evil 4 فقط در همین سال 2023 عرضه شده یا در صف عرضه هستند که با استقبال بسیار گسترده نیز مواجه‌اند. در این بین و برای ادامه سال 2023، البته یک عرضه بزرگ و موردانتظار دیگر از نوع وحشت بقا نیز وجود دارد، که مربوط به پروژه بعدی تیم Remedy یعنی Alan Wake 2 است.

بازی Alan Wake 2 از جمله عناوینی است که البته برای سال‌های طولانی توسط طرفداران گمانه‌زنی می‌شد و سرانجام در دستور کار Remedy Entertainment نیز قرار گرفت. پیرامون تجربه کلی این عنوان، پیش از این نیز فاش شده بود که گرچه Alan Wake 2 دنباله بازی اول و با محوریت شخصیت اصلی قدیمی آن یعنی آلن ویک است، با این حال قرار است به صورت کامل با حال و هوای وحشت بقا باشد و عناصر بقا و وحشت پررنگ‌تر و کلیدی‌تر از بازی اورجینال خواهند بود؛ بازی که در نوع خود بیشتر شامل رویکرد اکشن بوده است. پیرامون این دنباله موردانتظار، Kyle Rowley کارگردان بازی جدید اخیرا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که در ادامه مطالعه می‌کنید.

به شخصه واقعا تمایل زیادی دارم که درباره بازی جزئیات بیشتری را فاش کنم، ولی باید توجه کنیم که تیم ما هنوز کاملا آماده ارائه چنین اطلاعاتی نیست و برای مثال اینکه دقیقا تجربه وحشت بقا در Alan Wake 2 چطور خواهد بود. با این حال آنچه که می‌توانم فاش کنم این است که ما واقعا با این بازی، این قصد را داریم که ورژن و برداشت اختصاصی خودمان در Remedy را از اینکه یک بازی وحشت بقا باید چگونه باشد پیاده‌سازی کنیم. همه چیز از گیم‌پلی، روایت داستان، اتمسفر، موزیک و هرچیز دیگر که در بازی گنجانده شده قرار است بازتاب دهنده همین برداشت اختصاصی ما از این ژانر باشد. ما از شروع کار چنین دیدگاهی را داشتیم و اهمیت بالایی برای ما داشته است.

استودیو رمدی هنوز تاریخ عرضه بازی را به صورت دقیق فاش نکرده ولی با توجه به بازه زمانی عرضه برای همین سال 2023، مشخص نیست که کمپین تبلیغات و خبری این عنوان در چه زمانی شروع شود. Alan Wake 2 در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دست تولید قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.