نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 بهمن 1401
ساعت 16:00

Death Stranding 2 از تکنیک های جدیدبرای واقع گرایی استفاده می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Kojima Productions از دیرباز و حتی زمانی که زیرمجموعه کونامی بود، شهرت داشت که در فرایند ساخت بازی‌های خود از مدرن‌ترین و بهترین تکنولوژی‌های عصر خود استفاده می‌کند. با توجه به این سنت قدیمی و شناختی که از هیدئو کوجیما وجود دارد، به نظر می‌رسد که بازی بعدی این تیم یعنی Death Stranding 2 نیز در همین مسیر حرکت خواهد کرد. این بازی که چند ماه پیش رونمایی شد، البته هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و اطلاعات محدودی هم از آن به اشتراک گذاشته شده است.

به تازگی هیدئو کوجیما در حساب رسمی توییتر خود، پست‌های جالبی ارسال کرده و گفته که در Death Stranding 2، تیم تحت مدیریت او از تکنیک‌های کاملا جدیدی برای هرچه واقع‌گرایی بیشتر استفاده می‌کند. او در ادامه گفته که از کارگردان ژاپنی در رابطه با نورپردازی، یعنی Mayumi Nishiyama دعوت کرده تا برای اعضا سخنرانی کند، چون این بازی‌سازان تا پیش از این فقط تجربه ایجاد نورپردازی در محیط‌های CG را داشتند و حضور Nishiyama، کمک می‌کند تا با دانش لازم و اولیه برای ایجاد نورپردازی در سکانس‌های لایواکشن و واقعی هم آشنا شوند.

با توجه به اینکه قبلا هم تایید شده بود بازیگر ژاپنی Shioli Kutsuna در بازی Death Stranding 2 نقشی خواهد داشت، کوجیما در ادامه اشاره کرد که در جلسات اخیر از او به عنوان نمونه برای ایجاد تکنیک‌های جدید نورپردازی استفاده شده است. به گفته کوجیما، در بازی‌های ویدیویی این کار سخت و چالش‌برانگیزی است که نمای واقع‌گرایانه و دقیقی از رنگ پوست، موهای تیره و چشم‌های افراد ژاپنی ساخت و تیم او با حضور Nishiyama، درحال آزمون و خطا برای ساخت تکنیک‌های جدیدی برای نورپردازی هستند که هرگز تا پیش از این استفاده نشده بودند.

Death Stranding 2 درحال حاضر برای پلتفرم PS5 در دست ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.