نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 بهمن 1401
ساعت 11:00

نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با چند هفته تاخیر عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین بازی از سری The Last of Us حدود 10 سال پیش برای اولین بار در PS3 منتشر شد و استقبال بی‌سابقه‌ای را در بین طرفداران و منتقدان ایجاد کرد. این بازی به دلایل مختلف، برای سال‌های پیاپی مورد توجه و تحسین قرار داشت و علاوه بر دریافت نسخه ریمستر در PS4، نسخه دوم و دنباله آن نیز تحت عنوان The Last of Us Part 2 در سال 2020 منتشر شد. این البته پایان کار برای سری پرطرفدار نیست و حالا چندهفته‌ای می‌شود که اقتباس تلویزیونی از این مجموعه از طریق شبکه HBO نیز پخش می‌شود. پیش از پخش این مجموعه، استودیو سازنده یعنی ناتی داگ اقدام به عرضه نسخه ریمیک بازی اول، با عنوان The Last of Us Part 1 و تحت پلتفرم PS5 نیز کرد.

پیرامون بازی The Last of Us Part 1، سونی و ناتی داگ قبلا نیز وعده عرضه نسخه PC را داده بودند، با این حال یک گزارش جدید تایید می‌کند که انتشار این نسخه بازی حالا با چندهفته تاخیر و در روز 28 مارس (8 فروردین) صورت می‌گیرد. ناتی داگ پیرامون این خبر، گفته که از چند هفته اضافی برای پولیش بیشتر و بهبودهای اضافی استفاده خواهند کرد تا تجربه نهایی مطابقت بیشتری با استانداردهای استودیو و طرفداران داشته باشد.

بازی The Last of Us Part 1 در حال حاضر با قیمت 70 دلاری در PS5 در دسترس قرار دارد، و نسخه PC آن در روز 28 مارس (8 فروردین) و با برچسب قیمتی 60 دلار در فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.