نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 بهمن 1401
ساعت 14:00

فروش بازی It Takes Two از 10 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آخرین ساخته استودیو تحسین‌شده Hazelight Studios، یعنی بازی It Takes Two حالا از مرز فروش 10 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. این خبر که اولین بار از طریق حساب توییتری رسمی استودیو منتشر شده، اشاره می‌کند که این عدد حتی بیش از این نیز می‌تواند جالب‌توجه باشد چون به عنوان یک تجربه کو-آپ و مشارکتی، احتمالا دو برابر این آمار توسط بازیکنان تجربه شده است.

بازی It Takes Two به عنوان یک بازی ایندی، اولین بار در سال 2021 برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، پی‌سی و در سال گذشته نیز برای نینتندو سوییچ منتشر شد. وقایع این بازی پیرامون دو شخصیت زن و شوهر Cody و May است که قصد طلاق دارند، و دختر آن‌ها Rose پس از شنیدن این موضوع و با کمک دکتر حکیم و کتابی درباره روانشناسی ارتباطی، این دو تبدیل به عروسک‌های کوچک و جان‌دار می‌شوند و تلاش می‌کنند تا به حالت نرمال برگردند.

Cody و May در تلاش برای بازگشت به حالت نرمال ماجراجویی‌های جالبی را انجام می‌دهند و اینجا شامل چندین فعالیت، پازل و مینی گیم خواهد بود. پیرامون Hazelight Studios، کارگردان بازی یعنی Josef Fares اخیرا گفته که هنوز نمی‌تواند از بازی بعدی تیم رونمایی کند، ولی می‌تواند بگوید که تجربه‌ای حتی بهتر از It Takes Two خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.