نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 بهمن 1401
ساعت 11:00

Alan Wake 2 با استقبال بازیکنان قدیمی و جدید مواجه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی موردانتظار Alan Wake 2، قرار است سرانجام در ادامه سال 2023 و حدود ده سال پس از بازی اول منتشر شود. نکته جالب پیرامون این سری این است که استودیو سازنده یعنی Remedy، در بازی قبلی خودشان یعنی Control بسته الحاقی ویژه‌ای را منتشر کردند که در ارتباط با آلن ویک بود. این نقطه شروع یک رویکرد جدید در این استودیو فنلاندی، برای زیر پرچم قرار دادن بازی‌های مختلف خود تحت یک مجموعه بزرگ‌تر با عنوان Remedy Connected Universe است. به نوعی همه این بازی‌های عرضه شده رمدی، در یک جهان واحد گنجانده شده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجبی نیست که بازی جدید Alan Wake 2 هم در همین مجموعه قرار می‌گیرد.

سم لیک کارگردان خلاق بازی Alan Wake 2 اخیرا در طی مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرده که در دنیاسازی این عنوان، ارتباطات زیادی با دیگر بازی‌های شرکت گنجانده شده است که این موضوع باعث استقبال بازیکنان خواهد بود.

وقتی که ما در حال کار روی ایده اولیه Alan Wake 2 بودیم از همان ابتدای کار این موضوع مورد توجه بود که قصد ساخت بازی را داریم که تجربه آن، هم برای بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جدید مورد استقبال باشد. هر دو دست بازیکنان، از جمله بازیکنان جدید که آشنایی با سری Alan Wake یا مجموعه Remedy Connected Universe ندارند و یا بازیکنان قدیمی‌تر که با ما در طول این مسیر همراهی کردند مورد توجه ما بودند. به این ترتیب اگر در گذشته بازی‌های قبلی ما نظیر Alan Wake، Control یا بسته الحاقی Control: AWE را تجربه کرده باشید، در بازی جدید ارتباطات زیادی نظیر ایستر اگ‌ها، اشارات داستانی و یا شخصیت‌های آشنا نیز برای کشف کردن وجود خواهند داشت.

پیرامون بازی Alan Wake 2 که گفته می‌شود برخلاف بازی اول که رویکرد اکشن‌تری داشت، حالا قرار است در ژانر وحشت بقا ارائه شود، هنوز تاریخ عرضه دقیقی فاش نشده است. با این حال استودیو بارها تاکید کرده که این بازی را در طول سال 2023 برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.