نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 بهمن 1401
ساعت 14:00

محدوده زمانی انتشار برای بازی Judas مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی کن لوین خالق سری بازی‌های بایوشاک، که پیش از این نیز تحت عنوان Judas تایید شده بود اخیرا پنجره زمانی عرضه خود را پیدا کرده است. این البته تاریخ دقیقی نیست، ولی با توجه به صحبت‌های تازه مدیرعامل Take-Two یعنی استراوس زلنیک حالا مشخص می‌شود که این بازی تا پیش از مارس 2025 (فروردین/اردیبهشت 1404) عرضه خواهد شد. زلنیک در رابطه با این موعد زمانی که گفته شده شرکت تا آن مقطع، حدود 87 بازی عرضه خواهد کرد چنین گفته است.

ما البته در طول چند سال اخیر در زمینه عرضه بازی کمی افت داشتیم. با این حال واقعا حس می‌کنیم که آن مقطع گذشته و شرایط پایداری داریم. احساس بسیار خوبی درباره عناوین در صف عرضه‌مان دارم. البته این را هم باید بگویم که همیشه امکان تاخیر خوردن بازی‌ها و بروز مشکلات داخلی حین توسعه وجود دارد، ولی در مجموع تیم‌های بازیسازی ما عملکرد خیلی خوبی را نشان می‌دهند و خوش‌بین هستم که بازی‌های بزرگی را عرضه خواهیم کرد.

بازی Judas به عنوان ساخته بعدی خالق بایوشاک، اولین بار در مراسم اخیر The Game Awards 2022 رونمایی شد و همزمان تریلر گیم‌پلی آن نیز به نمایش گذاشته شد. این بازی علیرغم اشاره به پنجره زمانی مارس 2025 (فروردین/اردیبهشت 1404) توسط مدیرعامل تیک تو، تاریخ دقیق انتشار خود را مشخص نکرده و در این رابطه باید دید که این عنوان چه زمانی برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.