نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 بهمن 1401
ساعت 09:00

Alan Wake 2 از نقطه شروع تا پایان قابل بازی شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Alan Wake 2 به عنوان یکی از عناوین موردانتظار سال 2023، تاکنون اطلاعات مختلفی از جانب سازنده‌اش یعنی Remedy Entertainment دریافت کرده و این شرکت وعده‌های زیادی هم درباره آن داده است؛ بهترین بازی تاریخ شرکت از نظر بصری، جاه‌طلبانه‌ترین عنوان شرکت که تاکنون انجام داده یا یک تجربه منحصر به فرد از وحشت بقا که برداشت اختصاصی سازندگان از این ژانر بوده، از جمله این وعده‌ها هستند. پیرامون این بازی، اخیرا استودیو رمدی تایید کرده که وضعیت فعلی توسعه به نقطه‌ای رسیده که می‌توان از ابتدا تا انتها به تجربه بازی پرداخت. این گزارش که توسط Tero Virtala مدیرعامل شرکت منتشر شده، در ادامه توضیحات بیشتری نیز دریافت کرده است.

بازی Alan Wake 2 در چرخه کامل ساخت قرار دارد. بازی به زودی تمامی محتواها و جنبه‌های مختلف آن را مجتمع خواهد دید و همین حالا هم از نقطه شروع تا پایان قابل تجربه است. مرحله بعد از این، کیفیت‌سنجی و پولیش بیشتر تجربه کلی خواهد بود. سری آلن ویک برای شرکت ما از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و منحصر به فرد است. با توجه به اینکه بازی Alan Wake Remastered هنوز از نظر تجاری نتوانسته به ارقام مدنظر ما برسد، انتظار داریم که با عرضه Alan Wake 2 شاهد افزایش فروش این بازی هم باشیم. این به خاطر این است که بازیکنان جدیدی وجود خواهند داشت که مایل باشند بازی اول را هم تجربه کنند.

Remedy البته هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی آلن ویک 2 را مشخص نکرده، و صرفا گفته که در ادامه سال 2023 منتشر می‌شود. این عنوان پس از فرا رسیدن روز عرضه، برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.