نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 بهمن 1401
ساعت 09:00

یوبیسافت در صورت برگزاری رویداد E3 2023 مشارکت پررنگی خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در طول چند سال اخیر و با توجه به کمرنگ‌تر شدن نقش رویدادهای سالانه و قدیمی E3، سوالات زیادی درباره آینده برگزاری چنین رویدادهای فیزیکی مطرح بوده و اینکه آیا مسئولان برگزاری آن می‌توانند اهمیت سابق را به این مراسم بازگردانند یا خیر. با توجه به اینکه محدودیت‌های چندساله همه‌گیری کرونا به پایان رسیده سال 2023 می‌تواند به موعد احیا این رویداد نیز تبدیل شود، هرچند درمجموع کمپانی‌های مختلف حاضر در صنعت گیم با توجه به برنامه‌های جایگزین و استریمی خودشان، دیگر کم‌تر نیازی به حضور در این رویداد می‌بینند.

درحالی که پیش از این گزارش‌هایی از عدم حضور سونی، مایکروسافت و نینتندو در E3 2023 وجود داشت، مدیرعامل یوبی‌سافت به تازگی گفته که اگر چنین رویدادی درنهایت برگزار شود، این شرکت با قدرت در آن حاضر می‌شود و اتفاقا عناوین زیادی را هم برای نمایش همراه خواهد آورد. ایو گیلموت که این صحبت‌ها را در جریان گزارش مالی اخیر شرکت مطرح کرده، اشاره کرده که در صورت برگزاری E3 2023 شرکت یوبی‌سافت حضور پررنگی در آن خواهد داشت.

لازم به ذکر است که علیرغم خبرها از عدم حضور شرکت‌های بزرگ صنعت بازی، مسئولان برگزاری E3 پیش از این از برگزاری قطعی رویداد سال 2023 خبر داده بودند و اینکه شرکت‌های زیادی به برگزاری و حضور در آن ابراز علاقه کرده‌اند. به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال رویداد E3 برگزار می‌شود و یکی از ناشران شرکت‌کننده نیز یوبی‌سافت خواهد بود. لازم به ذکر است که این شرکت از قبل وعده سال پرترافیکی را از نظر عرضه بازی داده و آن‌ها برای سال 2023 عناوینی نظیر Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، The Crew Motorfest و Skull and Bones را در صف انتشار دارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.