نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 اسفند 1401
ساعت 09:00

دمو Resident Evil 4 با عنوان Chainsaw Demo در دسترس قرار گرفت

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در جریان رویداد Capcom Spotlight showcase که اخیرا برگزار شد، پیرامون تعدادی از بازی‌های در صف عرضه خود اطلاعات تازه‌ای را به اشتراک گذاشت که در این بین، از دمو قابل بازی عنوان موردانتظار Resident Evil 4 remake نیز رونمایی شد. این دمو ویژه که با عنوان Chainsaw Demo از همین حالا در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار دارد، اجازه تجربه بخش ابتدایی بازی از جمله مبارزه با افراد دهکده را می‌دهد. نکته جالب درباره این دمو، این است که کپ‌کام برخلاف دموهای سال‌های قبلی این بار هیچ محدودیت زمانی برای تجربه تعیین نکرده و امکان بازی کردن آن به صورت نامحدود وجود دارد. گفتنی است که این بازی در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود و شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

از جمله دیگر خبرهای مهم در رویداد اخیر، مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Exoprimal به عنوان یک تجربه کو آپ و شوتر با محوریت دایناسورها است که اولین بار در سال گذشته رونمایی شده بود. با توجه به این گزارش، این عنوان قرار است در روز 14 جولای (23 تیر 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر شود. همچنین کپ‌کام تایید کرده که مشترکین ایکس‌باکس گیم پس امکان دریافت رایگان بازی در روز انتشار را نیز دارند. از دیگر اطلاعات فاش شده پیرامون این بازی برگزاری دوره بتا عمومی از هفته آینده است و قرار است با مشارکت علاقمندان، در روزهای 17 مارس تا 19 مارس برگزار شود.

در جریان Capcom Spotlight showcase این شرکت همچنین تاریخ عرضه بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak را برای روز 28 آوریل (8 اردیبهشت 1402) نیز تایید کرده است. این بازی که از همین حالا نیز با قیمت 40 دلار قابل پیش خرید شده، برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت که این نسخه شامل همه آپدیت‌های اصلی بازی تا Title Update 3 نیز می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.