نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 اسفند 1401
ساعت 09:00

مایکروسافت نیز عدم حضور در E3 2023 را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت اخیرا به صورت رسمی تایید کرده که قصد ندارد برنامه یا نمایشی در جریان رویداد فیزیکی E3 2023 داشته باشد. در این رابطه، یک سخنگوی مایکروسافت اعلام کرده که عدم حضور فیزیکی البته پایان کار نیست چون طبق اعلام قبلی، قرار است در روز 11 ژوئن (21 خرداد) رویداد استریم آنلاین Xbox Games Showcase را برگزار کنند، که این تاریخ در حوزه موعد برگزاری E3 نیز محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که طبق گزارش‌های غیررسمی اولیه، پیش‌تر فاش شده بود که هیچ کدام از شرکت‌های سونی، نینتندو و مایکروسافت قصد حضور در E3 امسال را ندارند که تاکنون نینتندو و حالا مایکروسافت به صورت رسمی این خبرها را تایید کرده‌اند. همچنین درباره سونی نیز گزارش‌هایی وجود دارد که همچون چند سال گذشته برنامه‌ای برای حضور فیزیکی در E3 2023 ندارد. همان‌طور که مایکروسافت اشاره کرده عدم حضور فیزیکی شرکت در سالن‌های برگزاری این رویداد سالانه، به معنای بی‌خبری نیست چون مایکروسافت نیز مشابه دو شرکت سونی و نینتندو رویکرد برگزاری رویدادهای استریمی و زنده را به صورت آنلاین دنبال می‌کند.

علیرغم عدم حضور شرکت‌های اصلی و دارنده پلتفرم در صنعت گیم، هنوز البته ناشرانی از جمله یوبی‌سافت هستند که حضور خود را به صورت مستقیم تایید کرده بودند. همچنین شایعاتی وجود دارد که شرکت کونامی نیز قصد شرکت در E3 امسال را دارد و ممکن است از بازی‌هایی که شایعه درباره آن‌ها وجود دارد، نظیر Metal Gear Solid 3 remake و بازی جدیدی از سری Castlevania رونمایی کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.