نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 فروردين 1402
ساعت 09:00

مراحل ساخت بازی Silent Hill 2 Remake به تکمیل نهایی نزدیک است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با در نظر گرفتن عرضه تعدادی بازی ریمیک بسیار خوش‌ساخت از عناوین کلاسیک ژانر وحشت در سال 2023، انتظارات بسیار بالایی از یک عنوان ریمیک/بازسازی دیگر یعنی Silent Hill 2 وجود دارد. در این سال همین حالا هم دو بازی موردتحسین Dead Space و Resident Evil 4 موفق به دریافت بازخوردهای عالی شده‌اند و به این ترتیب حتی بدون در نظر گرفتن این واقعیت که Silent Hill 2 به خودی خود یکی از محبوب‌ترین عناوین کلاسیک ژانر وحشت در صنعت گیم محسوب می‌شود، نسخه بازسازی آن بار بزرگ دیگری یعنی رقابت با عناوین ریمیک اخیر را هم بایستی به دوش بکشد.

پیرامون ریمیک سایلنت هیل 2 که خارج از کونامی و توسط تیم لهستانی Bloober Team در دست ساخت قرار دارد، به تازگی اطلاعات تازه‌ای از جانب رئیس این تیم منتشر شده که فاش می‌کند بازی از نظر فنی آماده محسوب می‌شود و چیزی تا تکمیل نهایی و جمع‌بندی مراحل ساخت آن باقی نمانده است. Piotr Babieno در این رابطه چنین گفته است:

بازی Silent Hill 2 عملا آماده محسوب می‌شود. این جمله البته به این معنا نیست که بازی تکمیل شده، ولی به آن مرحله نزدیک شده‌ایم. در این ارتباط البته نحوه انتشار و زمان‌بندی‌های آن توسط شریکان‌مان [در کمپانی کونامی] تعیین می‌شود. اینکه کمپین تبلیغاتی چگونه مدیریت شود و اینکه چه زمانی بازی عرضه شود چیزی نیست که مستقیما در اختیار ما باشد.

گفتنی است که اشاره به نزدیک شدن به خط پایان برای مراحل ساخت سایلنت هیل 2، قبلا نیز توسط Babieno در آگوست گذشته مورد اشاره قرار گرفته بود و نکته مهم، به وابسته بودن آن به برنامه‌ریزی کونامی درباره تبلیغات و انتشار مربوط است. در این رابطه نیز شایعات و گمانه‌زنی‌هایی از حضور پررنگ کونامی در رویداد E3 پیش رو شنیده می‌شود و باید دید که این شرکت چه برنامه‌ای برای معرفی عناوین در دست انتشار خود خواهد داشت. بازی Silent Hill 2 remake در حال حاضر برای دو پلتفرم PS5 و PC در دست ساخت قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.