نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 فروردين 1402
ساعت 09:00

Resident Evil 4 بزرگ ترین لانچ تاریخ این سری در استیم را ثبت کرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش تازه SteamDB، به تازگی فاش شده که عرضه روز اول بازی Resident Evil 4 remake در استیم موفق به ثبت رکورد تازه‌ای برای این سری شده است. لازم به ذکر است که با در نظر گرفتن بازخوردهای عالی منتقدین و طرفداران به این بازی، جای تعجبی نیست که از نظر فروش نیز موفقیت بزرگی برای کپ‌کام ثبت کند. در این رابطه، آمار SteamDB فاش می‌کند که RE4 Remake در روز اول انتشار  و در نقطه اوج تجربه بازی توسط بازیکنان این پلتفرم، موفق شده تا 140٫240 بازیکن را به صورت همزمان پای بازی بنشاند؛ آماری که رکورد قبلی این مجموعه یعنی 106٫631 بازیکن همزمان Resident Evil Village را شکسته است.

با توجه به پشت سر گذاشتن رکورد قبلی سری برای Resident Evil Village، این بازی طبیعتا رکوردهای مربوط به Resident Evil 3 remake (با 60٫293) و Resident Evil 2 remake (با 74٫227) و Resident Evil 7 (با 20٫449) بازیکن همزمان در روز اول انتشارشان را هم پشت سر گذاشته است. به این ترتیب با توجه به ثبت چنین آماری برای بازی جدید، گزارش بعدی کپ‌کام از آمار فروش کلی Resident Evil 4 remake در همه پلتفرم‌ها جالب توجه خواهد بود.

Resident Evil 4 remake در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. در دیگر خبرها پیرامون این بازی، اخیرا کپ‌کام تایید کرده که دی‌ال‌سی رایگان The Mercenaries برای این عنوان حدود دو هفته دیگر در روز 7 آوریل (18 فروردین) منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.