نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 خرداد 1402
ساعت 09:00

کمپین داستانی Phantom Blade Zero بین 30 تا 40 ساعت خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که رویداد اخیر PlayStation Showcase عمدتا با بازخوردهای انتقادی و ناامیدی طرفداران مواجه بود، تعدادی از عناوین Third-Party معرفی شده در این رویداد البته موفق شدند تا توجه زیادی را به خود جلب کنند. در این میان یکی از عناوین که درخشش دور از انتظاری داشت، بازی Phantom Blade Zero ساخته تیم کم‌تر شناخته شده و چینی S-GAME است که عمده شهرت و حوزه فعالیت آن‌ها مربوط به بازی‌های موبایل بوده است. درواقع Phantom Blade Zero که گیم‌پلی سرعتی و استیم‌پانکی خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت، اولین بازی Phantom Blade نیست و دنباله عنوان موبایلی Phantom Blade: Executioners محسوب می‌شود.

پیرامون تریلر رونمایی و اکشن Phantom Blade Zero البته خصوصا در رابطه با سکانس‌های گیم‌پلی ابهاماتی هم وجود داشت. در ارتباط با این تریلر و البته خود بازی، اخیرا سازندگان از طریق دیسکورد به برخی سوالات پاسخ دادند. در این زمینه، گفته شده که کل سکانس‌های نمایش داده شده به صورت گیم‌پلی بوده است، هرچند برای تهیه آن از زاویه دوربین سینمایی استفاده شده است. این شرکت همچنین گفته که توسعه بازی را از سال 2022 شروع کردند و اینکه بخش اصلی داستانی آن می‌تواند بین 30 تا 40 ساعت زمان برای تکمیل نیاز داشته باشد. از دیگر مواردی که تایید شد به وجود بخش چندنفره آنلاین، مراحل roguelike، مراحل dungeons و همچنین مراحل فرعی متنوع و پرتعداد اشاره شده است.

پیرامون ساختار بازی، سازندگان در بخش پرسش و پاسخ اشارات دیگری نیز داشتند و برای مثال از دنیای «شبه جهان‌باز» برای بازی استفاده شده است. با توجه به پیش‌زمینه این استودیو که ساخت بازی‌های موبایل بوده است، ساخت چنین بازی با این تعداد ویژگی جالب‌توجه است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که درگذشته نیز عناوین چینی (نظیر Lost Soul Aside و Black Myth: Wukong) وجود داشتند که رونمایی‌ها و نمایش‌های اولیه بزرگی برگزار کردند، اما با گذشت مدت زمان طولانی هنوز به پیشرفت قابل توجهی نرسیدند. باید منتظر ماند و دید که آیا S-GAME درنهایت خواهد توانست به وعده‌هایش عمل کند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.