نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 خرداد 1402
ساعت 11:00

داستان و صداپیشگی های MGS Delta: Snake Eater بدون تغییر خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی اندکی پس از رونمایی رسمی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در جریان رویداد اخیر PlayStation Showcase، جزئیات بیشتری را درباره بازی به اشتراک گذاشت که در مجموع به وفاداری کامل این بازی ریمیک نسبت به بازی اورجینال یعنی Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌پرداخت. در همین رابطه اخیرا فاش شده که این ریمیک حتی از نظر داستان و صداگذاری شخصیت‌ها نیز وفاداری کامل به منبع اولیه خواهد داشت.

با توجه به پست اخیر ارسال شده در حساب رسمی سری متال گیر در توییتر، کونامی گفته که تمامی دیالوگ‌ها و صداگذاری‌ها، داستان و موارد مرتبط همگی بدون تغییر و به همان شکل که در بازی اورجینال وجود داشت، در نسخه ریمیک نیز مورد استفاده مجدد قرار گرفته است. گفتنی است که شرکت البته قبلا تایید کرده بود که صداگذاری شخصیت‌ها توسط صداپیشگان اورجینال خواهد بود، با این حال تایید اخیر فاش می‌کند که صداگذاری و داستان بازی بدون تغییر و به همان شکل مورد استفاده قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن تصاویر منتشر شده، این بازی قطعا تجربه مدرن و از نظر گرافیکی و فنی بروزتری نسبت به نسخه اورجینال خواهد بود، ولی کونامی مشخصا دامنه تحولات را محدود نگه داشته تا بتواند کلیه وقایع داستانی و حتی صداگذاری‌ها را بدون تغییر یا دگرگونی نسبت به بازی اورجینال مجددا مورداستفاده قرار دهد. در رابطه با صداگذاری و دیالوگ‌ها، کونامی البته دقیقا مشخص نکرده اما احتمال بازخوانی و ریمستر کردن آن‌ها برای پلتفرم‌های مدرن دور از ذهن نیست. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در تاریخی نامشخص قرار است برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.