نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 خرداد 1402
ساعت 09:00

Alan Wake 2 امیدوار است لقب بهترین بازی گرافیکی سال را داشته باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که حواشی و نقدها نسبت به رویداد اخیر PlayStation Showcase 2023 بیشتر می‌شود، این رویداد البته شاهد نمایش‌های خوبی از جانب بازیسازان Third-party نیز بود و برای مثال بازی Alan Wake 2 نمایش خیره‌کننده‌ای را از نظر گرافیکی و بصری داشت. با توجه به یک گزارش جدید، استودیو سازنده این بازی یعنی Remedy اظهار امیدواری کرده که این عنوان لقب بهترین بازی گرافیکی سال 2023 را داشته باشد. در این رابطه Thomas Puha مدیر ارتباطی شرکت اخیرا در توییتر چنین گفته است:

تریلر نمایش داده شده Alan Wake 2 در جریان PlayStation Showcase به صورت 100٪ در کنسول PS5 اجرا شده بود و واقعا این موضوع را باید مورد تاکید قرار بدهم. ما در سال 2021 هم گفتیم که روی این بازی قصد داریم در بحث گرافیک و کیفیت بصری تمرکز و کار بیشتری کنیم. من فکر می‌کنم که بهترین بازی گرافیکی 2023 را داشته باشیم.

بازی آلن ویک 2 همان طور که اشاره شد تریلر بسیار زیبایی را خصوصا از نظر گرافیک فنی و بصری داشت و جدای از عناوین گرافیک بالای عرضه شده سال 2023، در ادامه نیز رقبایی نظیر Spider-Man 2 و Assassin's Creed Mirage را در مقابل خواهد داشت و باید دید که درنهایت با چه بازخوردهایی مواجه می‌شود. در دیگر خبرها پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که  در Summer Game Fest 2023 گیم‌پلی بیشتری از Alan Wake 2 پخش می‌شود. این بازی در روز 17 اکتبر (25 مهر) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.