نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 20 دی 1394
ساعت 00:37

نویسنده ی Half-Life از Valve جدا شد

4 از 5

نویسنده ی عنوان فوق محبوب Half-Life آقای Marc Laidlaw بعد از 18 سال فعالیت از Valve جدا شد . جدا شدن Marc Laidlaw از Valve توسط یکی از کاربران سایت Reddit زمانی که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مراحل تولید و تاریخ عرضه ی Half-Life 3 به ایشان ایمیل ارسال کرده بود تایید شد . بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت valve، آقای Laidlaw در سال 1997 به این کمپانی ملحق شده بود و بر روی قسمت های اول و دوم پروژه های Half-Life در نقس نویسنده فعالیت کرده و رهبری تیم نویسندگی Half-Life Episodes را نیز بر عهده داشته است . در ایمیلی که توسط Laidlaw ارسال شده است دلیل اصلی وی برای جدا شدن از Valve بالارفتن سن و سال عنوان شده است .
" نام مستعار من در زمانی که به Valve ملحق شدم old man Laidlaw بود که یکی از تازه کاران بخش طراحی این لقب را به من داده بود . حالا سن همان شخص تازه وارد از سن من زمانی که وارد Valve شدم بیشتر است و این تنها یک معنی میدهد . من پیر شده ام . من در این مدت از کار در Valve لذت بردم اما احساس میکنم حالا وقت آن رسیده است که از تنش های موجود در فضای یک کمپانی بازی سازی دوری کنم و به سمت پروژه های نویسندگی شخصی خودم باز گردم . "
با وجود طولانی شدن بسیار زیاد زمان عرضه ی Half-Life 3 بنظر شما جدا شدن Marc Laidlaw از Valve چه تاثیری بر سرنوشت نسخه ی سوم بازی Half-Life خواهد داشت ؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.