نویسنده: FariD پنج شنبه، 30 ارديبهشت 1395
ساعت 08:53

ارائه یک DLC بزرگ برای Homefront: The Revolution

0 از 5

کمپانی Deep Silver تایید کرده است که قرار است سه بسته محتوای الحاقی، من جمله یک بسته الحاقی عمده برای انتشار در سال 2017، برای بازی Homefront: The Revolution عرضه شود.

دو پک اول با نام های The Voice of Freedom و Aftermath هر دو نواحی جدیدی را برای اکتشاف به بازی اضافه می کنند و نیز «چندین ساعت محتوای داستانی تک نفره برای تکمیل گیم پلی پر و پیمان 30 ساعته Homefront را به بازی می افزایند».

پس از این دو بسته الحاقی، قرار است در سال 2017 یک بسته بسیار بزرگتر به نام Beyond the Walls عرضه شود. هنوز جزئیاتی درباره این بسته اعلام نشده است.

در صورت دارا بودن Expansion Pass این بازی، به هر سه این بسته ها دسترسی خواهید داشت (این قابلیت هنوز ظاهرا فقط در باندل دیجیتال این بازی موسوم به Freedom Fighter با قیمت 80 دلار موجود است)، با این حال قطعاً قیمت جداگانه هر یک از این بسته ها اعلام خواهد شد.

علاوه بر DLC تک نفره این بازی، چندین ماموریت چندنفره یا کوآپ نیز به صورت رایگان به بازی افزوده خواهد شد. نخستین سری این آپدیت ها در اواخر خرداد ماه سال جاری عرضه خواهد شد. آقای Dambuster همچنین گفت که این شرکت متعهد است که در سال اول، محتواهایی با کیفیت را بدون اخذ هزینه اضافه ارائه کند.

بازی Homefront: The Revolution هم اکنون در بازار برای کنسول های نسل هشتمی و نیز کامپیوترهای شخصی موجود است.

FariD | اخبار | 19/05/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.