نویسنده: FariD یکشنبه، 30 خرداد 1395
ساعت 08:35

ارائه اطلاعات جالب از بازی Sea of Thieves

5 از 5

بازی Sea of Thieves ساخته کمپانی Rare حضوری قوی در E3 امسال داشت. حال آقای Mike Chapman طراح ارشد این بازی طی یک برنامه زنده در شبکه Twitch اطلاعات بیشتری را درباره این بازی منتشر کرد.

آقای چپمن خاطرنشان کرد که برخی افراد می خواهند جستجوگر باشند، اما برخی دیگر دوست دارند تحقیق انجام دهند و به دنبال حادثه جویی های حماسی هستند. در این بین هم هستند کسانی که علاقه دارند کشتی خود را از لنگرگاه جدا کرده، کاراکترهای خود را بسازند، و به کشتی رانی های جالب بپردازند و کشتی خود را با آپگریدهای باحال ارتقا دهند. بدین منظور، تیم توسعه می خواهد «پیشرفت های معناداری را در حوزه انگیزه هایی از این دست» شکل دهد. طبق گفته چپمن، «اگر قصد انجام کارهای خاصی را دارید، چیزهایی هست که می توانید با انجامشان در آن حوزه ها پیشرفت کنید».

شاید جالب تر از همه این باشد که، طبق شنیده ها، برای به حرکت درآوردن یک کشتی نخست باید لنگر را بالا بکشید. اگر افراد بیشتری به بالا کشیدن لنگر کمک کنند، سریعتر می توانید آن را بالا بکشید. سپس برای شروع سیاحت خود کافی است با کشیدن طناب ها، بادبان ها را افراشته کنید.

آخرین و هیجان انگیزترین نکته آن که، اگر در این بازی به آسمان نگاه کنید، قطعا ستاره شمال را می بینید و می توانید مسیر حرکت خود را با توجه به آن تعیین کنید.

بازی Sea of Thieves در راه انتشار برای PC و X1 یک نسخه بتا هم خواهد داشت اما این که این نسخه چه زمانی ارائه می شود هنوز معلوم نیست.

FariD | اخبار | 19/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.