نویسنده: م.حافظ جمعه، 25 فروردين 1396
ساعت 20:47

عنوان اکشن نقش آفرینی The Surge گلد شد

0 از 5

استودیوی Deck13 و کمپانی Focus Home Interactive اعلام کرده اند که بازی اکشن آینده آنها با عنوان The Surge که قرار است به زودی عرضه گردد، گلد شده است. «گلد شدن» یک بازی به این معنا است که آن بازی آمادگی ورود به بازار را پیدا کرده است. بنابراین هنگامی که اعلام می شود یک بازی گلد شده درواقع مراحل ساخت آن به پایان رسیده و آماده عرضه و فروش می باشد.
عنوان The Surge از نوع بازیهای اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی است که در مد تک نفره طراحی شده است. این بازی قرار است در تاریخ 16 می 2017 (26 اردیبهشت 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows ارائه گردد. The Surge هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت آن 59.99 دلار تعیین شده است.
 Deck13 و Focus Home Interactive همچنین اطلاعات بیشتری در مورد پشتیبانی PS4 Pro برای این بازی منتشر کرده اند که قرار است به صورت 2 آپدیت جداگانه ارائه گردد. اولین آپدیت در روز عرضه بازی در دسترس قرار می گیرد و بواسطه آن گیمرها قادرند در کیفیت Dynamic 4K با سرعت 30fps یا کیفیت 1080p با سرعت 60fps به بازی بپردازند. دومین آپدیت کمی پس از عرضه بازی ارائه خواهدشد و به گیمرها امکان فعال سازی آپشن HDR را می دهد.

م.حافظ | اخبار | 14/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.