نویسنده: م.حافظ شنبه، 09 ارديبهشت 1396
ساعت 18:18

ارائه اطلاعاتی از بازی Dynasty Warriors 9 در آینده ای نزدیک

0 از 5

در ماه دسامبر (آذر-دی 1395) کمپانی Koei Tecmo عنوان Dynasty Warriors 9 یا (Shin Sangokumusou 8) را معرفی کرد و پس از آن تا کنون صحبتی در مورد آن نکرده است. اما طبق پیامی که توسط تهیه کننده آقای Akihiro Suzuki در توییتر منتشر شده قرار است اطلاعات زیادی در مورد آن در ماه می 2017 (اردیبهشت-خرداد) ارائه شوند.
آقای Akihiro Suzuki در ابتدا به خاطر این وقفه عذرخواهی کرده و سپس قول داده است که بزودی در ماه می (اردیبهشت-خرداد) درمورد این بازی اطلاعاتی آشکار گردد، البته روز و تاریخ دقیقی برای آن تعیین نکرده است.
اگرچه هنوز به نوع پلتفرم های Dynasty Warriors 9 اشاره ای نشده اما با توجه به اینکه این بازی رسماً توسط آقای Atsushi Morita رئیس کمپانی Sony Interactive Entertainment ژاپن و آسیا معرفی گردیده، می توان انتظار داشت که این بازی برای  PS4 عرضه خواهدشد.
Dynasty Warriors 9 در ژاپن با نام Shin Sangokumusou 8 شناخته می شود و از بازیهای ژانر اکشن فضای باز و Hack and slash می باشد که در مد تک نفره طراحی شده است. قرار است تمامی 83 کاراکتر از عنوان قبلی Dynasty Warriors 8: Empires در این بازی نیز حضور داشته باشند. البته کاراکترهای جدید نیز معرفی خواهند شد.

م.حافظ | اخبار | 29/04/2017
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    خدا کنه تروفی های این نسخه از قبلیه ساده تر باشه حداقل، 8 رو من فقط 1 تروفی شو تونستم بگیرم :TT:

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.