نویسنده: م.حافظ شنبه، 10 تیر 1396
ساعت 14:19

نسخه بتا آزاد رایگان برای بازی LawBreakers

0 از 5

نسخه بتا آزاد رایگان برای بازی LawBreakers در دسترس قرار گرفت

به دنبال عرضه نسخه آلفا در سال گذشته و همچنین نسخه بتا بسته در اوایل امسال، هم اکنون نسخه بتا آزاد رایگان بازی LawBreakers برای PC در دسترس قرار گرفته است. این نسخه بتا آزاد از دیروز مورخ 30 ژوئن (9 تیر) آغاز شده و تا روز 5 جولای (14 تیر) در دسترس خواهد بود.

این نسخه بتا آزاد رایگان شامل یک نقشه جدید به نام Vertigo می‌باشد که در رشته کوه های Sierra Nevada طراحی شده است. بعلاوه این نسخه آزمایشی دربردارنده یک مد جدید به نام Uplink است که در آن گیمر باید دستگاه ارتباط مخابره ای را که در مرکز نقشه است تسخیر کرده و به پایگاه گروه خود ببرد. در نهایت گیمرها قادر خواهند بود یک ویژگی سفارشی سازی جدید را امتحان کنند.

بازی LawBreakers قبلاً فقط برای PC معرفی شد اما اخیراً اعلام شده که این بازی برای PS4 هم عرضه خواهد شد. هر دو ورژن PS4 و PC قیمتی معادل 30 دلار خواهند داشت.

سازنده این بازی آقای Cliff Bleszinski در مورد این بازی می‌گوید: «وقتی به مراحل پایانی ساخت و توسعه این بازی نزدیک شدیم، به این نتیجه رسیدیم که ویژگی رایگان بودن برای آن مناسب نیست. بازی LawBreakers یک بازی کاملاً رقابتی است و ایجاد تراز و تعادل در آن از نظر من و گروه سازنده الویت و برتری دارد.»

بازی LawBreakers که قبلاً با نام BlueStreak شناخته می‌شد، عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد چند نفره است و استودیوی Boss Key Productions مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. این بازی در تاریخ 8 آگست 2017 (17 مرداد 1396) برای PlayStation 4, Microsoft Windows ارائه خواهد گردید.

م.حافظ | اخبار | 01/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.