نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 25 تیر 1396
ساعت 17:48

بازی FIFA 18 در بخش Journey شامل 6 لیگ خواهد بود

4 از 5

مد The Journey بازی FIFA 18 شامل 6 لیگ خواهد بود

تاکنون سازنده بازی FIFA 18 یعنی استودیوی EA Canada  در مورد باشگاه ها و لیگ هایی که در طراحی داستان بازگشت Alex Hunter در فصل دوم مد The Journey بکار رفته اند، هیچ گونه صحبتی نکرده است. اما هم اکنون اطلاعاتی در مورد آن لو رفته است.

fifa 18

یک تصویر لو رفته که توسط کاربر Oskarek منتشر شده است به نظر می‌رسد که مربوط به نمایش بازی  FIFA 18  در یک مراسم برزیلی باشد. این تصویر درواقع 6 کشور قابل انتخاب را در مد The Journey نمایش می‌دهد. این 6 کشور شامل برزیل، انگلستان، آمریکا، آلمان، فرانسه و اسپانیا هستند.

fifa

اگرچه بازیکنان باشگاه برزیلی در نسخه سال گذشته این مد حضور نداشتند اما در تصویر ارائه شده، حضور این کشور با پرچمش نمایش داده شده است به جای نمایش لوگوی باشگاه یا لیگ.

کاربری که این تصویر را منتشر کرده در توضیحات همراه آن اظهار داشته: «من در این مراسم حضور داشتم و آنها مخصوصاً به این موضوع اشاره کردند که بخش برزیل فقط مربوط به بازی های پیش از آغاز فصل می‌باشد. هیچ لیگ برزیلی هنوز تأیید نشده است.»

موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که مد The Journey متشکل از 6 فصل می‌باشد. بنابراین شاید هر یک از این 6 کشور، مربوط به یک فصل آن باشند.

بازی FIFA 18 در تاریخ 29 سپتامبر 2017 (7 مهر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows, PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 16/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.