نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 11 مرداد 1396
ساعت 13:43

آپدیت مرداد ماه بازی Gears of War 4 و تریلر

4 از 5

آپدیت ماه آگست بازی  Gears of War 4 + تریلر

استودیوی The Coalition و کمپانی Microsoft Studios اولین جزئیات مربوط به آپدیت ماه آگست (مرداد) بازی  Gears of War 4 را ارائه کرده اند.

مانند دیگر آپدیت های عرضه شده برای این بازی، این آپدیت هم 2 نقشه جدید را به بازی اضافه می‌کند. یکی از نقشه ها با عنوان  Forge Blitz معرفی شده که درواقع تکامل یافته نقشه Forge می‌باشد. همچنین در آپدیت این ماه شاهد بازگشت نقشه Gears of War کلاسیک با نام Canal هستیم که در شهر Timgad طراحی شده است.

هر 2 نقشه مذکور در حال حاضر برای دارندگان سیزن پس این بازی در دسترس قرار دارد. بقیه افراد می‌توانند از روز 8 آگست 2017 (17 مرداد) به این نقشه ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این 2 نقشه، یک اسکین جدید به نام Classic Commando Dom نیز ارائه شده است.

در نهایت 2 رویداد جدید نیز معرفی شده اند. اولین رویداد، مد جدید Horde می‌باشد که در روز 18 آگست (27 مرداد) اتفاق خواهد افتاد و چیز دیگری در مورد جزئیات آن نمی‌دانیم. دومین، رویداد One Shot, One Kill خواهد بود که انحصاراً در نقشه جدید Canal در روز 25 آگست 2017 (3 شهریور) اتفاق خواهد افتاد.

هم اکنون می‌توانید تریلر جدیدی که برای نمایش نقشه های جدید آپدیت این ماه ارائه شده را در پایان متن مشاهده نمایید.

بازی Gears of War 4 در سال 2016 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می‌باشد. این بازی از نوع بازی های شوتر سوم شخص در مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که استودیوی The Coalition مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته است.

م.حافظ | اخبار | 02/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.