نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 15 مرداد 1396
ساعت 20:01

آینده نامعلوم سری Mass Effect

4.5 از 5

آینده نامعلوم سری Mass Effect و سکوت BioWare

بازی Mass Effect: Andromeda درواقع یک یأس و ناامیدی برای طرفداران سری Mass Effect به همراه داشت. عملکرد تجاری و منتقدانه این بازی خیلی جالب نبود، مخصوصاً در مقایسه با آنچه که کمپانی EA پیش بینی می‌کرد و انتظار داشت. مشخص شده است که بعلت تقاضا و استقبال کم از این بازی از زمان عرضه آن در تاریخ 21 مارس 2017 (1 فروردین 1396)، کمپانی EA فعلاً برنامه ای برای این فرنچایز نداشته باشد و همچنین استودیوی سازنده آن یعنی BioWare Montreal را تعطیل کرده است.

با توجه به این مشکلات، آینده سری Mass Effect کاملاً نامعلوم بوده و اصلاً مشخص نیست که چه اتفاقی قرار است بیافتد؛ نه تنها در مورد بازی های بعدی بلکه حتی در مورد DLC تک نفره آینده برای خود بازی Andromeda. آقای Fernando Melo یکی از کارکنان استودیوی BioWare Edmonton که بعنوان یکی از تولیدکنندگان در ساخت بازی Mass Effect: Andromeda همکاری داشت اخیراً در صفحه توییتر به بخشی از سؤالات مربوط به آینده این بازی پاسخ داده است. او در پاسخ به سؤال مربوط به DLC تک نفره این بازی اظهار داشته که استودیوی BioWare و کمپانی EA در حال حاضر هیچ حرفی در این باره ندارند و به محض مشخص شدن موضوع، اطلاعات مربوط به آن منتشر خواهد شد.

آقای Melo همچنین اظهار داشته است که حتی در مورد موضوع پشتیبانی مولتی پلیر و جریان مولتی پلیر (چندنفره)، استودیوی BioWare درواقع هیچگونه اختیار و آزادی عملی در صحبت در مورد آینده نداشته است. همچنین ایشان بر روی این موضوع تأکید داشته که استودیوی BioWare اخیراً محتوای جدیدی را به بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda افزوده است. بعلاوه او در پاسخ به سؤال مربوط به پشتیبانی Xbox One X این بازی گفته است که در مورد این موضوع مطمئن نیست.

نویسنده این مطلب در وبسایت خبری gamingbolt امیدوار است که این پایان سری Mass Effect نباشد یا حتی پایان Andromeda. به عقیده این نویسنده، این بازی مشکلات زیادی داشته اما هنوز هم یک بازی نسبتاً خوب است و از لحاظ روایت داستان، پرسش های زیادی در مورد آن وجود داشته که امید است با محتواهای اضافی آینده آن پاسخ داده شوند. نویسنده اظهار داشته که این موضوع تقریباً بعید به نظر می‌سد اما امید همیشه زنده است.

م.حافظ | اخبار | 06/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.