نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 12:05

امکان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

5 از 5

گمانه زنی هایی در رابطه با امکان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده می‌باشد حتی با وجود اینکه اخیراً این بازی با تأخیر مواجه شده و عرضه آن از پاییز 2017 به سال 2018 موکول گردیده است. تا کنون استودیوی Rockstar Games و کمپانی Take-Two Interactive فقط ورژن های PlayStation 4, Xbox One را برای این بازی معرفی کرده اند. فعلاً ورژن PC برای آن معرفی نشده است.

رئیس کمپانی Take-Two Interactive آقای Strauss Zelnick اخیراً در نشست سرمایه گذاران اظهار داشته است که PC پلتفرمی است که آنها به آن علاقه مند هستند. ایشان آشکارا و به طور مشخصی امکان عرضه ورژن PC برای بازی Red Dead Redemption 2 را تأیید یا انکار نکرده است و سخنان ایشان در این رابطه خوش بینانه به نظر می‌رسد.

البته بازی قبلی Red Dead Redemption هم فقط برای PlayStation 3, Xbox 360 عرضه شد و هیچگاه برای PC ارائه نگردید اما با توجه به این که بازی های دیگری از قبیل Grand Theft Auto 5 و Grand Theft Auto 4 پس از مدتی برای PC در دسترس قرار گرفتند شاید این بازی هم برای PC ارائه گردد. البته مطمئناً اگر ورژن PC برای این بازی معرفی گردد باز هم همزمان با ورژن های PlayStation 4, Xbox One عرضه نخواهد شد. البته همه اینها فقط حدس و گمان است و هر اتفاقی ممکن است پیش آید.

بازی Red Dead Redemption 2 عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی وسترن است که در ادامه عنوان قبلی Red Dead Redemption (عرضه شده در سال 2010) طراحی شده است. این بازی در فضای باز ساخته شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد.

م.حافظ | اخبار | 14/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.