نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 12:23

آیا نسخه جدید Killzone ساخته خواهد شد؟

0 از 5

Guerrilla Games از آینده بازی Killzone می‌گوید

چندی پیش مدیرعامل استودیو Guerrilla Games، آقای هِرمِن هالست مصاحبه‌ای را انجام داده است. او در این مصاحبه اعلام کرد که هنوز برای صحبت در مورد آینده سری Killzone وقت داریم و خیلی زود است که درباره نسخه جدید این عنوان اطلاعاتی را منتشر کنیم.

بازی جدید این استودیو یعنی عنوان Horizon Zero Dawn توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند اما همه ما نباید فراموش کنیم که این استودیو با بازی Killzone بود که کار خود را شروع کرد و توانست به شهرت برسد. و با توجه به این موضوع، عده زیادی منتظر این هستند که این استودیو هلندی نسخه جدید Killzone را معرفی کند. Guerrilla Games در این باره اعلام کرد که هنوز به این IP علاقه دارد ولی در حال حاضر نمی‌توانند هیچ اطلاعاتی را درباره آینده این سری منتشر کنند.

اخیرا وب‌سایت Academy of Interactive Arts & Science مصاحبه‌ای را با هرمن هالست انجام داده و سوالاتی را درباره آینده بازی‌های این استودیو مطرح کرده است. هالست درباره نگرانی طرفداران به خاطر تمرکز این استودیو بر موفقیت عنوان Horizon Zero Dawn گفت:

هر روزه سوالات زیادی از طریق توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی در این باره از من پرسیده می‌شود.

مدیر عامل Guerrilla Games در ادامه گفت که این تیم از شور و علاقه طرفداران برای عنوان Killzone آگاه است و از آن‌ها هم از این موضوع بهره می‌برند:

این واقعا دلگرم‌کننده است که طرفداران Killzone برای نسخه جدید این عنوان شور و اشتیاق دارند. Killzone فرانچیز و دنیایی است که خود ما هم در Guerrilla عاشقانه آن را دوست داریم. و در حال حاضر به هیچ وجه آسون نبود که یک چیز کاملا متفاوت و جدید انجام دهیم. (منظورش Horzion هست) خواه‌ناخواه ما مدت زیادی را با این سری سپری‌ کرده‌ایم، اما هنوز خیلی زود است که درباره نسخه جدید آن صحبتی کنیم. تنها چیزی که در حال حاضر تنها می‌توانم بگویم این است که ما همیشه دنیای Killzone و سری Killzone را دوست داشتیم و هنوز هم داریم. ما این علاقه و عشق برای بازی را با طرفدارانمان به اشتراک می‌گذاریم.

اولین نسخه از سری Killzone در سال 2004 برای PS2 روانه بازار شد. در ادامه Killzone 2 برای کنسول PS3 در سال 2009 منتشر شد و حدودا دو سال بعد هم نسخه سوم این سری عرضه گردید. پس از آن Guerrilla Games شروع به ساخت Horizon Zero Dawn کرد.

آخرین نسخه منتشر شده از این سری Killzone Shadow Fall نام دارد که در نوامبر 2013 برای PS4 منتشر شد. این عنوان به خاطر جلوه‌های بصری فوق‌العاده و بخش چندنفره سرگرم‌کننده‌اش بسیار مورد ستایش قرار گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.