نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 23:58

کسانی که در Overwatch تقلب کنند به طور دائم بن خواهند شد

0 از 5

کسانی که در حالت Competitive بازی Overwatch هرگونه تقلبی انجام  می‌دهند، با محرومیت دائم از این حالت بازی مواجه خواهند شد.

از هفته‌ی بعد Blizzard یک سیستم محرومیت جدید را در بازی Overwatch بکار خواهد گرفت که در آن بدترین متقلبان از بازی کردن در حالت Competitive محروم خواهند شد.

محرومیت‌های دائمی و جدید بازی Overwatch از چهارشنبه ۵ مهر اجرایی خواهد شد. برای دریافت محرومیت دائم، یک بازیکن باید برای ۳بار یا بیشتر محرومیت فصلی بر روی اکانتش دریافت کرده باشد.

اگر محرومیت‌های فصلی متوالی نباشند فرد خاطی باز هم دچار محرومیت دائم خواهد شد. همچنین این محرومیت‌های فصلی پاک نخواهند شد. به عبارت دیگر، اگر یک بازیکن در فصل ۴ و ۶ محروم شده باشد، در صورت بن شدن برای یک بار دیگر با محرومیت دائم و همیشگی از بازی کردن در حالت Competitive مواجه خواهد شد.این محرومیت دائمی تنها بر روی حساب کاربری که سابقه ۳ بار بن داشته باشد اجرا خواهد شد و آن حساب دیگر به وضعیت عادی برنخواهد گشت.

این سیاست جدید توسط یکی از مدیران بازی Josh Engen وضع شده است. وی همچنین مواردی که تخلف محسوب می‌شوند را ذکر کرده است.

خارج شدن از بازی در ابتدای شروع هر دور و بیرون انداخته شدن به دلیل عدم فعالیت (و عدم برقراری اتصال دوباره توسط بازیکن) نیز از دلایلی هستند که منجر به محرومیت فصلی می‌شوند که این خود می‌تواند در آینده موجب محرومیت دائم شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.