نویسنده: فرشاد شنبه، 06 آبان 1396
ساعت 17:05

بازی PUBG از سرویس Azure Cloud مایکروسافت استفاده می‌کند

5 از 5

ساتیا نادلا جزئیات جدیدی را در مورد بازی PUBG ارائه کرد

بازی PUBG که از زمان عرضه رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است، بصورت انحصار زمانی در دسترس دارندگان کنسول Xbox One قرار خواهد گرفت اما براساس جزئیاتی که اخیراً اعلام شده است، بنظر می‌رسد که مایکروسافت بدنبال چیزهایی فراتر از انحصار زمانی از این بازی است.

بازی PUBG از تکنولوژی Proprietary Water استفاده می‌کند اما ظاهراً این بازی از سرویس Azure Cloud مایکروسافت نیز بهره‌مند است. این موضوع اخیراً در جلسه مالی از سوی «ساتیا نادلا» (Satya Nadella) به عنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت تایید شده است. نادلا اعلام کرد:

با استفاده از برنامه‌های کاربردی مرتبط با GPU و CPU، بازی‌ها می‌توانند مرز‌های نوآوری را در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری جابجا کنند و فرصت‌های بزرگی را پیرامون فضای «ابری» (Cloud) در اختیار ما قرار دهند. به عنوان مثال در کنار همکاری که سازنده بازی PUBG با ما جهت ساخت نسخه انحصاری آن داشته است، آن‌ها همچنین از سرویس Azure ما استفاده می‌کنند.

به احتمال زیاد شرکت مایکروسافت فکر می‌کند که بازی PUBG به گسترش کنسول Xbox One کمک می‌کند، در نتیجه در تلاش است تا حد امکان این بازی را در انحصار خود نگهدارد.

بازی PUBG هم اکنون بصورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان PC قرار دارد و نسخه Xbox One آن تا پایان سال 2017 منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 28/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.