نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 17:29

Gran Turismo Sport در صدر جدول دانلود هفتگی PS4 قرار گرفت

0 از 5

سونی جدول دانلود عناوینی که به صورت دیجیتال برای کنسول PS4 دانلود شده‌اند را منتشر کرده و Gran Turismo Sport در صدر این جدول قرار دارد همچنین بازیهای مخصوص VR نیز در این لیست خودنمایی می‌کنند

سونی ژاپن جدول رده‌بندی تعداد دانلود بازیهای کنسول PS4، در این کشور را منتشر کرده است. این جدول تعداد دانلود در بازه‌ی ۱۶ الی ۲۲ اکتبر را شامل می‌شود. نتایج هفته‌ی اخیر بسیار جالب است زیرا نشان می‌دهد که بازی Gran Turismo Sport در استور پلی‌استیشن در کشور ژاپن بسیار محبوب است. 

 نتایج هفته‌ی اخیر به صورت زیر است:

1. Gran Turismo Sport

2. Dead Rising

3. City Shrouded in Shadow

4. Itadaki Street: Dragon Quest & Final Fantasy 30th Anniversary

5. Middle-earth: Shadow of War

6. No Heroes Allowed! VR

7. The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition

8. Summer Lesson: Chisato Shinjo Seven Days Etude

9. Star Wars: Battlefront Ultimate Edition

10. The Evil Within 2

11. Summer Lesson: Alison Snow Garden of Seven Days

12. Summer Lesson: Hikari Miyamoto Seven Days Room

13. Minecraft: PlayStation 4 Edition

14. Dragon Quest III

15. Rez Infinite

16. Horizon: Zero Dawn

17. Ys VIII: Lacrimosa of Dana

18. Dragon’s Dogma: Dark Arisen

19. the Idolmaster: Cinderella Girls – Viewing Revolution

20. Kaiji VR: Zetsubo no Tekkotsu Watari 

 از نکات جالب توجه جدول تعداد دانلود این هفته می‌توان به پایان یافتن دو هفته برتری عنوان قدیمی Dead Rising اشاره کرد که اخیرا فروش خوبی داشته است. بسیاری از بازیهای جدید نتوانستند این عنوان را از مقام اول به زیر بکشند اما در نهایت Dead Rising حریف Gran Turismo Sport نشد.

Gran Turismo Sport در هفته‌ی اول فروشش، در خرده فروشی‌ها عملکردی نه چندان خوب داشت. در حالیکه بازی GT6 بر روی PS3 در همین بازه‌ی زمانی فروش بیشتری داشت. همچنین آمار پیش‌ خرید این بازی نیز پایین بود. این اتفاقات موجب شده که Media Create به این نتیجه برسد که فرنچایز گرن توریسمو درصدی از هواداران خود را از دست داده است. برای اینکه از اعداد دقیق فروش توسط Famitsu آگاه شویم باید تا یک ماه صبر کنیم. مخاطبان PS4 در ژاپن، بیشتر ترجیح می‌دهند که بازی‌ها را به صورت دیجیتالی دانلود کنند. تمام آنلاین بودن بازی‌ها نیز دلیلی است برای خرید بازیها به صورت دیجیتال.

بازی City Shrouded in Shadow نیز در هفته‌ی اخیر عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. این عملکرد خوب در خرده‌فروشی‌ها نیز بازتاب داشته است. با توجه به اینکه City Shrouded in Shadow یک IP کاملا جدید و متعلق به Niche Studio است، فروش و تعداد دانلودش بسیاری را تحت تاثیر قرار داده.

همچنین عملکرد عناوین متعلق به PlayStation VR نیز جالب توجه است. این عملکرد خوب حاکی از این است که سرمایه‌گذاری سونی بر روی هدست‌های واقعیت مجازی در ژاپن جواب داده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.