نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 10 آبان 1396
ساعت 12:20

عرضه نقشه Nivelle Nights بازی Battlefield 1 برای همه کاربران

0 از 5

نقشه Nivelle Nights بازی Battlefield 1 در دسترس همگان قرار خواهد گرفت

کاربران بازی Battlefield 1 بویژه کسانی که Premium Pass یا They Shall Not Pass را ندارند دفعه بعد در هنگام ورود به سیستم، یک نقشه جدید دریافت خواهند کرد. زیرا قرار است نقشه Nivelle Nights بزودی برای تمامی کاربران بازی Battlefield 1 در دسترس قرار گیرد.

نقشه Nivelle Nights در میان مناطق Malmaison و Soupir واقع شده و بر روی مبارزه در سنگرها متمرکز است که به همین علت مبارزه از فاصله نزدیک در این نقشه وجود دارد. بعلاوه این موضوع نیز تأیید شده که Operation یا عملیات بیشتری در راه است؛ البته برای استفاده از این عملیات جدید نیاز به DLC مذکور دارید. با توجه به عملکرد خوب و موفقیت بازی Battlefield 1 ، به نظر می‌رسد که نقشه Nivelle Nights بخشی از یک محتوای رایگان بزرگتر باشد که می‌توانیم منتظر بخش های بعدی آن باشیم.

ضمناً استودیوی DICE بزودی بازی جدید خود یعنی Star Wars Battlefront 2 را در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد کرد. این بازی سیزن پس ندارد اما شامل محتواهای رایگان دارای نقشه های جدید، قهرمانان جدید و Star Card خواهد بود.

بازی Battlefield 1 عنوانی در ژانر شوتر اول شخص است که استودیوی EA DICE مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته است. این بازی حدود یک سال قبل عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم های  PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است.

م.حافظ | اخبار | 01/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.