نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 13 آذر 1396
ساعت 00:25

EA استودیوی Respawn Entertainment را به طور کامل خریداری کرد

0 از 5

کمپانی EA یک ماه پس از مذاکرات اولیه استودیوی Respawn Entertainment را به طور کامل خریداری کرد

ماه گذشته، کمپانی EA از معامله‌ی خود برای خرید استودیوی Respawn Entertainment رسما پرده برداشت. در این معامله نام بزرگ Titanfall به چشم میخورد. با وجود اینکه Respawn تایتان‌‌فال را با لوگوی EA منتشر می‌کرد اما حقوق این بازی را به طور کامل در اختیار داشت. اکنون این IP در اختیار EA و استودیوهای تحت سلطه‌اش قرار گرفته است. حال خبر رسیده است که Electronic Arts ریسپاون را به طور کامل خریده است.

EA بوسیله‌ی بیانیه‌ای در سایت خود این خبر را رسما تایید کرد:

در تاریخ 9 نوامبر 2017 ، ما از توافق اولیه برای خرید استودیوی Respawn Entertainment، یکی از استودیوهای مستقل و پیشگام در عرصه‌ی ساخت بازیهای اکشنِ AAA و تیراندازی همچون فرنچایز Titanfall، خبر دادیم. اکنون اعلام می‌کنیم که در تاریخ 1 دسامبر 2017 بر روی جزییات با Respawn  به توافق رسیدیم و حالا مالکیت کامل این استودیو را در اختیار داریم.

همانطور که در ماه نوامبر اعلام شد، خرید Respawn بیش از 400 میلیون دلار (نقد و دارایی‌های شرکت) برای EA هزینه برداشته است. قطعا EA برای این استودیو و فرنچایزش برنامه‌هایی دارد. درحالیکه ارزش سهام این استودیو ممکن است با افت روبرو شود باید ذکر کرد که EA در نظر دارد تیم Respawn بر روی فرنچایزهای Titanfall و همچنین Modern Warfare کار کند.

Respawn در حال حاضر مشغول کار بر روی یک پروژه‌ی ناتمام جنگ ستارگان است و همچنین Titanfall 3 را نیز در دست تهیه دارد. اکنون آینده‌ی این عناوین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.