نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 10:13

From Software می‌گوید در آینده باز هم Armored Core خواهد ساخت

0 از 5

استودیوی From Software می‌گوید که احتمال دارد در آینده بازی دیگری از سری Armored Core ساخته شود

در حالیکه بسیاری منتظر معرفی دنباله‌ای برای بازیهای Dark Souls یا Bloodnorne هستند، تقریبا همه فراموش کرده‌اند که From Software یک IP درخشان دیگر به نام Armored Core را نیز در اختیار دارد. امسال From Software سالگرد 20 سالگی Armored Core را از طریق یک استریم زنده با نام "Armored Core Suite 02" جشن گرفت و در آن اعلام کرد که باز هم از سری Armored Core بازی ساخته خواهد شد؛ هرچند در آینده‌ای نه چندان نزدیک!

From Software قبل از این مراسم گفت که در حال حاضر چیزی برای معرفی یا نمایش وجود ندارد اما یاسونوری اوگوری مدیر بازاریابی کمپانی در یک توییت گفت که قصد پایان دادن به سری Armored Core را ندارند.

همچنین به مناسبت 20 سالگی Armored Core، تم مخصوص این عنوان از امروز در استور پلی‌استیشن برای کنسول PS4 در دسترس قرار گرفته است.

یک سال پیش هیدتاکا میازاکی ساخت Armored Core جدید را تایید کرده بود اما در عین حالاعلام کرد که روند توسعه‌ی بازی در مراحل ابتدایی قرار دارد. تمامی شواهد حاکی از این است که به زودی نسخه‌ی جدیدی از بازی Armored Core معرفی خواهد شد اما تا عرضه‌ی آن زمان زیادی باقی مانده است.

آخرین باری که Armored Core را تجربه کردیم سال 2013 با عنوان Armored Core: Verdict Day بود. این بازی برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 عرضه شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.