نویسنده: فرشاد شنبه، 09 دی 1396
ساعت 14:40

آپدیت جدید (8 دی) نسخه‌ی Xbox One بازی PUBG عرضه شد

5 از 5

جزئیات آپدیت 8 دی (29 دسامبر) نسخه‌ی Xbox One بازی PUBG

 همانطور که در مقایسه‌ی نسخه‌های Xbox One و Xbox One X عنوان PUBG گفتیم، این بازی دارای مشکلات متعددی است اما با این وجود، همچنان یکی از پرطرفدارترین عناوین حال حاضر محسوب می‌شود؛ اکنون استودیوی سازنده‌ی این بازی آپدیت جدیدی را برای نسخه‌ی Xbox One آن عرضه کرده است که امکان استفاده از حالت Squad را بیش از پیش آسان می‌کند.

به گفته‌ی استودیوی Bluehole، آپدیت جدید نسخه‌ی Xbox One بازی PUBG به بازیکنان اجازه خواهد داد تا بدون نیاز به Matchmaking با سایر بازیکنان، اقدام به ساخت squadهای یک، دو یا سه نفره نمایند.

از ویژگی‌های آپدیت جدید ارائه شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد بازی
  • برطرف‌سازی برخی از کرش‌ها
  • کاهش درصد لگد زدن کلیه‌ی سلاح‌ها

پیش از این شاهد عرضه‌ی اولین آپدیت نسخه‌ی PC عنوان PUBG بودیم که از طریق اصلاح و بهینه‌سازی زیر ساخت‌های سرور این بازی، منجر به کاهش مشکلات آن می‌شود. (جزئیات کامل اولین آپدیت نسخه‌ی PC عنوان PUBG)

بازی PUBG عنوان موفقی برای سازندگان آن بوده است؛ این عنوان کار خود را بصورت «دسترسی زودهنگام» (Early Access) در استیم آغاز کرد، سپس از طریق برنامه‌ی Xbox Game Preview در دسترس دارندگان کنسول Xbox One قرار گرفت و اخیراً هم نسخه‌ی نهایی آن برای پلتفرم‌ PC عرضه شد؛ PUBG در مسیر گفته شده، رکوردهای منحصر بفردی را به ثبت رساند، از 3 میلیون کاربر همزمان گرفته تا فروش 30 میلیونی در سراسر جهان؛ حتی پیش از آنکه نسخه‌ی نهایی این عنوان در دسترس بازیکنان قرار گیرد، نامزد دریافت 3 جایزه‌ی «بازی سال» (Game of the Year)، «بهترین بازی از لحاظ توسعه» (Best Ongoing Game) و «بهترین بازی چند نفره» (Best Multiplayer) در مراسم The Game Awards 2017 شد. (اسامی نامزدهای مراسم The Game Awards سال 2017)

فرشاد | اخبار | 30/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.