نویسنده: فرشاد جمعه، 29 دی 1396
ساعت 23:15

تاریخ عرضه‌ی احتمالی بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

5 از 5

فروشگاه آمازون مکزیک تاریخ عرضه‌ی احتمالی عنوان Red Dead Redemption 2 را فاش کرد

بدون تردید یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2018، بازی Red Dead Redemption 2 است که براساس زمانبندی اولیه، قرار بود که در سال 2017 عرضه شود اما زمان عرضه‌ی آن به سال 2018 تاخیر خورد.

با وجود آنکه استودیوی «راکستار» (Rockstar) هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام نکرده است، اما فروشگاه آمازون مکزیک، تاریخ عرضه‌ی احتمالی این عنوان را به اشتراک گذاشت؛ براساس اعلام این فروشگاه، بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 12 جولای (برابر با 21 تیر سال 1397) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption 2

پیش از این فروشگاه دانمارکی CoolShop تاریخ عرضه‌ی احتمالی عنوان Red Dead Redemption 2 را 6 ژوئن (برابر با 16 خرداد ماه سال 1397) اعلام کرده بود که با تاریخ عرضه‌ی اعلام شده از سوی فروشگاه آمازون مکزیک، حدود یک ماه اختلاف دارد.

«مایکل پکتر» (Michael Pachter) به عنوان یکی از تحلیلگران موفق صنعت بازی در ارتباط با عنوان Red Dead Redemption 2 اعلام کرده بود:

اولین عنوانی که در سال آینده بازی خواهم کرد Far Cry خواهد بود، من عاشق این فرانچایز هستم، نسخه‌ی جدید این مجموعه بازی هم فوق العاده بنظر می‌رسد؛ بنابراین، Far Cry 5 اولین عنوانی خواهد بود که بازی می‌کنم اما بدون شک Red Dead Redemption 2 را هم بازی خواهم کرد. کارهای استودیوی راکستار فوق العاده‌اند. بعید می‌دانم که عنوان Red Dead Redemption 2 نمره‌ی متاکریتیک بالای 90 نگیرد.

فرشاد | اخبار | 19/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.