نویسنده: فرشاد دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 19:00

احتمال حضور یک شخصیت زن در بازی Death Stranding

5 از 5

احتمالاً در بازی Death Stranding شاهد حضور یک شخصیت زن خواهیم بود

«هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) به عنوان یکی از خلاق‌ترین طراحان بازی، همچنان در حال ارائه‌ی سرنخ‌هایی از عنوان در دست ساخت Death Stranding به طرفداران خود است و طرفداران هم هیچ فرصتی را جهت بررسی این سرنخ‌ها از دست نمی‌دهند؛ اکنون نوبت به سرنخ عجیب دیگری رسیده است، پس بگذارید به بررسی آن بپردازیم! کوجیما اخیراً از طریق حساب رسمی توییتر بازی Death Stranding، توییتی را ارسال کرده که در آن، شاهد حضور یک شخصیت زن هستیم.

در تصویری که در توییت اخیر استودیوی «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) قرار گرفته است، زنی را در درون نماد این استودیو، یعنی Ludens مشاهده می‌کنیم؛ اگر چنین تصویری توسط فرد دیگری ارسال شده بود، بعید بود که برای بار دوم به آن نگاه کنیم اما ما با کوجیما طرف هستیم، طراح خلاقی که پیش از ارائه و معرفی چیز جدیدی در عنوان خود، آن را بطرز عجیبی معرفی می‌کند! بنابراین می‌توان مطمئن بود که توییت اخیر او، معنی خاصی دارد.

در ادامه شاهد توییت و تصویر ارسال شده توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز خواهید بود:

سال 2018 مبارک، امیداریم این سال خوبی برای همه‌ی شما باشد؛ بخاطر حمایت‌هایتان از شما سپاسگزاریم.

بازی Death Stranding

در گذشته شاهد گزارشاتی بودیم که احتمال حضور «اما استون» (Emma Stone) در بازی Death Stranding را می‌دادند؛ در صورت صحت این گزارشات، حضور استون در کنار «نورمن ریداس» (Norman Reedus)، «مدس میکلسون» (Mads Mikkelsen) و «گیرمو دل تورو» (Guillermo Del Toro)، ترکیب جذابی را برای عنوان Death Stranding ایجاد خواهد کرد؛ همچنین برخی گزارشات حاکی از احتمال حضور «استفانی جوستن» (Stefani Joosten) در عنوان Death Stranding هستند؛ جوستن پیش از این به عنوان شخصیت Quiet در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به ایفای نقش پرداخته بود.

عنوان Death Stranding در حال حاضر برای کنسول PS4 در دست ساخت قرار دارد اما هنوز تاریخ عرضه‌ی آن اعلام نشده است.

فرشاد | اخبار | 29/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.