نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 11 ارديبهشت 1397
ساعت 11:32

Remedy در مراسم E3 حضور خواهد داشت

0 از 5

بازی ناشناخته‌ی استودیوی Remedy در مراسم E3 امسال حضور خواهد داشت

بدون شک استودیوی Remedy یکی از با استعداد‌ترین استودیوهای چندین سال اخیر است که موفق شده عناوین قدرتمندی را از بدو ورود به این صنعت در کارنامه‌ی خود ثبت کند. دو نسخه‌ی اول Max Payne انقلابی در سبک تیراندازی ایجاد کردند و با اینکه عنوان Quantun Break نتوانست بسیاری از بازیکنان و منتقدان را راضی نگه دارد، Alan Wake با داستان و شخصیت پردازی و نوآوری‌هایش توانست جای خود را به عنوان یکی از عناوین به‌یاد ماندنی نسل هفتم در ذهن گیمران باز کند.

این استودیو بیش از یک سال است که عنوانی مرموز به نام Project 7 یا P7 را معرفی کرده و برایش استخدام می‌کند، اما هنوز اطلاعات خاصی درباره‌ی آن منتشر نشده است. به گزارش PCGamesN، استودیوی رمدی اخیراً به همکاری خود با مایکروسافت پایان داد و وظیفه‌ی انتشار بازی جدیدشان را برعهده‌ی 505 Games گذاشت، این کمپانی نیز طی مراسم E3 امسال از P7 رونمایی خواهد کرد. رمدی علاوه بر این پروژه، در حال کار روی بخش داستانی عنوان CrossFire 2 نیز است.

با استناد به توضیحات سایت رسمی رمدی، Project 7 یک عنوان سوم شخص سینمایی و داستان محور با دنیا و شخصیت‌های جدید و عمیق‌ترین مکانیک‌های موجود در عناوین این شرکت خواهد بود و در سال 2019 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

مراسم E3 امسال از پنجم تا هفتم تیرماه در جریان خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.