نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 24 ارديبهشت 1397
ساعت 14:19

Bioware: باوجود مولتی پلیر بودن Anthem، بر داستان کنترل دارید

3 از 5

از زمانی که Anthem که یک بازی شوتر آنلاین است معرفی شد، عده زیادی درباره داستان آن ابراز نگرانی کردند.

شرکت Bioware بخاطر بازی‌های سینگل پلیر نقش آفرینی مشهور است که به بازیکن قابلیت تغییر داستان از طریق دیالوگ‌ها را می‌دهند. زمانی که بازی جدید این شرکت یعنی Anthem برای اولین بار به نمایش گذاشته شد، هیچکدام از ویژگی‌های بازی‌های Bioware را در آن مشاهده نکردیم. در عوض یک بازی اول شخص را دیدیم که بعد از چند دقیقه تبدیل به یک بازی سوم شخص شوتر چند نفره شد. مسلما ما همه چیز درباره بازی Anthem را نمی‌دانیم، بخاطر همین مدیر کل Bioware آقای Casey Hudson با گذاشتن پستی بیان کرد که قصد سازندگان این بازی چیست. او گفت:

بازی‌ها یک رسانه منحصر به فرد هستند. چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که آن‌ها مدام در حال پیشرفت هستند. بسیاری از قابلیت‌هایی که ما در بازی‌ها دوست داریم تا چند سال پیش ممکن نبودند، و این سخت‌ترین قسمت از ساخت یک بازی است، پیشرفت و ایده پردازی. در عین حال باید اصالت خود را هم حفظ کرده و انتظارات بازیکنان را برآورده کنیم.

حال Bioware بیانیه دیگری در رابطه با بازی‌هایش نوشته که به این شکل است:

ما دنیاهایی مملوء از ماجراجویی و درگیری بوجود می‌آوریم که برای شما الهام بخش هستند و شما را به قهرمان داستان خودتان تبدیل می‌کنند.

 Hudson در ادامه گفت:

در بازی‌های Bioware شما احساس می‌کنید که داستان درباره خودتان است. شما شخصیت اصلی را خلق کرده، تصمیمی گیری‌ها را انجام می‌دهید و قهرمان داستان می‌شوید. فکر کنم دلیل اصلی که مردم نگران این هستند که آیا این قابلیت‌ها در یک بازی مولتی پلیر ممکن است یا نه به این خاطر است که تا بحال این ویژگی‌ها در بازی‌های مولتی پلیر دیده نشده‌اند. حال ما سعی می‌کنیم در Anthem برای اولین بار اینکار را انجام دهیم و به زودی اطلاعات جدیدی در این مورد در اختیار شما قرار خواهیم داد. به نظر ما، بدست گرفتن کنترل داستان در دنیای مربوط به یک بازی مولتی پلیر تجربه منحصر به فردی است. و بله، با وجود اینکه هدف Anthem ایجاد یک داستان است که با دوستان خود تجربه کنید، خودتان به تنهایی هم می‌توانید آن را به اتمام برسانید.

احتمالا قبل از E3 در EA Play خواهیم فهمید که بازی به چه شکل خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.