نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 خرداد 1397
ساعت 10:30

God of War می تواند شاهد ماد جدید New Game Plus باشد

5 از 5

کوری بارلوگ، احتمال عرضه یک ماد New Game Plus برای گاد آو وار را محتمل دانسته است.

بیش از یک ماه از عرضه بازی God of War می‌گذرد و با توجه به فروش رکوردشکنی که داشته، می‌توان گفت که بسیاری از بازیکنان تاکنون آن را تجربه و بسیاری از محتواهای بازی را تکمیل کرده‌اند. در این زمینه برخی از این طرفداران امیدوار هستند که سانتا مونیکایی‌ها، حالا یا در آینده اقدام به عرضه محتواهای بیشتری هم برای بازی کنند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به مصاحبه اخیر کوری بارلوگ، این دسته از طرفداران می‌توانند خوشحال باشند چون کارگردان این بازی، درحال تشویق تیم سازندگان برای عرضه یک ماد New Game Plus است.

کوری بارلوگ کارگردان بازی شدیدا تحسین‌شده God of War 2018، اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده و گفته که قرار دادن یک ماد New Game Plus، چیزی بوده که سازندگان از ابتدا هم مد نظر داشتند، ولی در نهایت هیچ وقت فرصت ساخت آن فراهم نشد. به گفته او، این ماد درنهایت ساخته نشد چون اولویت‌ها و تمرکز کامل سازندگان روی مواردی چون پایدارسازی و پولیش بیشتر بازی قرار گرفته بود.

بارلوگ در جریان این مصاحبه، اطلاعات بیشتری پیرامون پروسه ساخت بازی به اشتراک گذاشت و اینکه چرا یک ماد به مهمی New Game Plus، موفق نشد به محتواهای زمان عرضه بازی اضافه شود. به گفته او، تیم توسعه بازی در سانتا مونیکا، «به معنای واقعی کلمه» تا ثانیه آخر درحال کار روی بازی، بهینه‌سازی، پولیش و متعادل‌سازی تا جایی که امکانش وجود داشت بودند. این روند به گفته کارگردان بازی به این جهت اهمیت داشت که آن‌ها خواهان یک بازی اصلی کاملا محکم و بدون ایراد بودند. در این وضعیت، ساخت ویژگی Photo Mode حتی تا قبل از گلد شدن بازی هم شروع نشده بود.

اگر همه شرایط را مد نظر قرار دهیم، به نظر منطقی است که چرا تلاش غیرعادی سانتا مونیکایی‌ها بر روی بازی اصلی، باعث شد تا مادهایی مثل New Game Plus و Photo Mode در زمان عرضه نهایی بازی آماده نشوند. به هر شکل و با تایید تقریبا همه منتقدین و طرفداران، این تلاش‌ها به بهترین شکل ممکن نیز به ثمر نشست و بازیکنان تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را به خاطر محتواهای زمان عرضه بازی اصلی داشتند. این بازی در زمان عرضه امتیازات بسیار بالایی از جانب منتقدین دریافت کرد و با کسب امتیاز متای 94، یکی از بالاترین متااسکورهای تاریخ پلی‌استیشن را به خود اختصاص داد. همچنین فروش رکوردشکن بازی که تاکنون نیز ادامه داشته نیز یکی دیگر از نشانه‌های موفقیت سازندگان، برای ارائه یک بازی لذت‌بخش و کم‌نقص بوده است.

در زمینه ماد جدید New Game، بارلوگ گفته است که از دید او و سازندگان، چنین حالتی می‌تواند یک محتوای اضافی عالی برای گاد آو وار باشد. با این وجود او هیچ گونه قولی نداد که این ایده درنهایت محقق شود. با این حال او به این نکته اشاره کرده که «این موضوع، قطعا چیزی است که او هنوز سعی می‌کند بقیه را هم برای ساخت آن متقاعد کند؛ ولی به گفته او درنهایت باید دید که شرایط به چه شکل رقم خواهد خورد.» به این ترتیب، اگر بارلوگ یک بار دیگر در متقاعدسازی تیم خود موفق عمل کند، به احتمال زیاد شاهد عرضه یک ماد New Game Plus برای این بازی خواهیم بود.

بازی خدای جنگ، در تاریخ ۳۱ فروردین امسال تحت پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید که در نقد و بررسی بازی‌مگ از God of War، امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را نیز دریافت کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.