نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 14 خرداد 1397
ساعت 17:14

اطلاعات جدیدی از Kingdom Hearts III منتشر شد

0 از 5

المپ در این نسخه حس مقیاس متفاوتی خواهد داشت

هفته‌ی آینده، طی مراسم E3، اخبار و اطلاعات جدیدی از عنوان Kingdom Hearts III منتشر خواهد شد؛ با این حال مدتیست که اطلاعات ریز و درشتی از این عنوان وارد فضای مجازی می‌شود. تهیه‌کننده‌های بازی در مصاحبه‌ای جدید با هفته‌نامه‌ی فامیتسو، جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشته‌اند.

تهیه‌کنندگان این عنوان، Tetsuya Nomura و Tai Yasue درباره‌ی گیم‌پلی بازی به این نکته اشاره کردند که لوکیشن المپ، که در نسخه‌های قبلی نیز حضور داشت، دارای حس مقیاس متفاوتی خواهد بود که بازیکنان می‌توانند به شکل عمودی در آن گشت و گذار کنند. این ویژگی از نسخه‌ی Dream Drop Distance الهام گرفته شده که برای 3DS عرضه شده بود و طی آن، تیم سازنده شکل‌های جدیدی از طراحی مرحله را آزمایش کرده بود. همچنین این لوکشین Attraction Flowی جذابی نیز خواهد داشت.

Attraction Flow یکی از مکانیک‌های جدید بازیست که بی‌شباهت به Flowmotion نسخه‌ی Dream Drop Distance نیست. این مکانیک یک نوع حمله‌ی ویژه است که از روی سواری‌های دیزنی‌لند برگرفته شده و شخصیت اصلی بازی به کمک آن می‌تواند آسیب جدی به دشمنان خود وارد کند.

بر امکان کنترل روبات‌ها در دنیای Toy Story نیز تأکید شده و ظاهراً در صورتی که کل محیط را خوب نگردید، بعضی از تعاملات را از دست خواهید داد.

Kingdom Hearts III برای PS4 و Xbox One در حال توسعه است و هنوز تاریخ عرضه‌اش معلوم نیست، ولی ظاهراً قبل از E3 اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.