نویسنده: محمدرضا حیدری پنج شنبه، 31 خرداد 1397
ساعت 10:32

The Witcher: Enhanced Edition را رایگان تجربه کنید

5 از 5

به‌تازگی GOG ترتیبی داده است که هواداران Gwent و Witcher بتوانند با چند کلیک ساده، از محتوایی ارزشمند برای Gwent و همچنین اولین بازی Geralt به‌طور رایگان بهره‌مند شوند.

به احتمال زیاد شما بازی The Witcher 3 را تجربه کرده‌اید یا دست‌کم با آن آشنایی دارید. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که اولین حضور Geralt of Rivia در دنیای بازی‌های ویدئویی را از دست داده باشید. حال، سازندگان سری این فرصت را برای شما فراهم آورده‌اند که یک نسخه‌ی رایگان از این بازی را داشته باشید؛ GOG نسخه‌ی رایگان The Witcher: Enhanced Edition را برای کسانی که بازی را بر روی PC تجربه خواهند کرد منتشر کرده است.

قبل از شروع تجربه‌ی رایگان نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی قسمت اول سری ویچر، بازیکنان باید یک یا دو کار کوچک را انجام دهند. برای شروع، شما باید بازی Gwent: The Witcher Card Game را نصب کنید. این بازی کاملاً رایگان است و نصب آن هیچ‌گونه دردسری ندارد. همچنین اگر از مینی گیم کارتی The Witcher 3 لذت برده‌اید، این بازی به‌شدت برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود.

پس از اینکه بازی Gwent را نصب کردید، می‌توانید با کلیک کردن بر روی این لینک، به نسخه‌ی رایگان The Witcher: Enhanced Edition خود دسترسی داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که قبل از شروع دانلود، باید گزینه‌ی دنبال کردن اخبار GOG.com را انتخاب کنید که البته پس از دانلود بازی امکان این را دارید که این گزینه را لغو کنید. نکته‌ی جالب‌تر اینکه شما با این کار علاوه بر نسخه‌ی رایگان The Witcher: Enhanced Edition، یک بسته کارت برای بازی Gwent هم دریافت می‌کنید که اگر قصد ادامه دادن بازی Gwent را داشته باشید بتواند کمک‌حال شما باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.