نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 03 تیر 1397
ساعت 08:00

اولین دمو قابل بازی Devil May Cry 5 در Gamescom 2018 منتشر می‌شود

5 از 5

اطلاعات بیشتری از جزئیات داستانی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی شده توسط کمپانی کپ‌کام در رویداد E3 2018، بازی Devil May Cry 5 بود که از طریق کنفرانس اختصاصی مایکروسافت انجام شد. در این رویداد، کپ‌کام گرچه تریلری با محوریت معرفی «شخصیت نرو» (بازگشت از DMC 4) و همچنین شخصت کلاسیک این سری یعنی «دانته» را به نمایش گذاشت و اولین نماها از محیط و فضای درون بازی را نشان داد، ولی برخلاف معرفی بازی Resident Evil 2 Remake اینجا خبری از یک گیم‌پلی تریلر رسمی نبود و به گفته Hideaki Itsuno از کپ‌کام، طرفداران بایستی تا حدود دو ماه دیگر و فرا رسیدن ماه آگوست، برای دریافت اطلاعات بیشتر از Devil May Cry 5 صبر کنند.

در تریلر E3 2018، ما شاهد بازگشت شخصیت Nero در جدیدترین عنوان دویل می کرای بودیم که برخلاف بازی نسخه چهارم، او دیگر دست Devil Bringer را نداشت و در عوض از یک دست روباتیک استفاده می‌کرد. به گفته کارگردان بازی، یکی از مباحثی که اطلاعات بیشتری از آن در آگوست منتشر خواهد شد، مربوط به همین دست جدید و روباتیک نرو است که «Devil Breakers» نام دارد.

گفتنی است که کپ‌کام در دوره معرفی این بازی، اطلاعات اولیه‌ای هم پیرامون جزئیات داستانی به اشتراک گذاشت که می‌توانید آن را در بازی‌مگ مطالعه کنید. در زمینه جزئیات بیشتر داستانی، اخیرا اطلاعات بیشتری منتشر شده که بیشتر از گذشته در این زمینه شفاف‌سازی می‌کند. در این باره کپ‌کام گفته است:

حمله جدید شیاطین این بار از طریق دانه‌های یک «درخت عظیم شیطانی» شروع می‌شود که در شهر «Red Grave City» ریشه گرفته است. این تهاجم موجودات اهریمنی درنهایت باعث جلب توجه یک شکارچی شیطان جوان به نام «Nero» می شوند، او متحدی برای «دانته» است که دیگر آن دست اهریمنی سابق خود [یعنی Devil Bringer] که ریشه اصلی اکثر قدرت‌هایش بود را هم ندارد.

نرو همراه با دوستش «Nico» در یک «خانه موتوری متحرک» زندگی می‌کند و همین‌طور که آن‌ها به طرف شهر Red Grave City می‌روند، نرو در این فکر فرو می‌رود کههمه این قضایا چطور شروع شد؛ یعنی از دست دادن دست اهریمنی سابقش، شروع حملات جدید شیاطین و موقعیت نامعلوم و بی خبری از دانته. نرو حالا باید یک بار و برای همیشه این چالش‌ها را پشت‌سر بگذارد.

همان طور که قبلا نیز صحبت‌هایی در این رابطه منتشر شده بود، تایید شده که بازی Devil May Cry 5 از سه شخصیت قابل بازی برخوردار است که هرکدام، استایل مبارزات و ویژگی‌های فردی و داستانی مختص به خودشان را دارند. این سه شخصیت باید در سبک مبارزات هک اند اسلش و سرعتی از نوع یک بازی «دویل می کرای» با شیاطین جدید و در «محیط‌هایی تخریب‌پذیر» مبارزه کنند. تاکنون غیر از نرو، شخصیت مونث نیکو که خودش را به عنوان یک «هنرمند اسلحه‌ساز» معرفی می‌کند نیز به عنوان کاراکتر دوم قابل بازی تایید شده است. همچنین نیکو شخصی است که دست جدید Devil Breakers را برای نرو ساخته است.

در این زمینه، آگوست ماهی است که رویداد Gamescom 2018 در پیش خواهد بود و براساس این گزارش، بازی تا آن زمان از یک نسخه دمو قابل بازی نیز برخوردار می‌شود که شرکت‌کنندگان در رویداد Gamescom قادر به تجربه این نسخه از Devil May Cry 5 خواهند بود.

انتظار می‌رود که پنجمین نسخه از سری دویل می کرای، در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.