نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 12 تیر 1397
ساعت 22:34

Cyberpunk 2077 المان‌های مخفی کاری خواهد داشت

0 از 5

Cyberpunk هیچ سبک بازی کردنی را به شما تحمیل نخواهد کرد

از آن‌جایی که عنوان Cyberpunk 2077 هنوز در فاز Pre-Alpha به سر می‌برد، فاصله‌ی زیادی با انتشارش باقی مانده؛ اما ظاهراً استودیوی CD Project ایده‌ی خوبی از مکانیک‌هایی که در گیم‌پلی حضور خواهند داشت دارد.

به گزارش یکی از کاربران سایت Reddit به نام OmerRDT، صفحه‌ی فیس‌بوک این عنوان اخیراً جزئیات جالبی درباره‌ی گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. ظاهراً این عنوان آزادی عمل کافی در انتخاب نوع پیش‌برد بازی و برخورد با دشمنان به شما خواهد داد و شما را مجبور به سبک خاصی از درگیری نخواهد کرد. با توجه به کلمه بندی این عبارت، ظاهراً امکان مخفی کاری در این بازی وجود خواهد داشت.

دشمنان همیشه از حضور بازیکنان آگاه نخواهند بود. بازیکن می‌تواند با حرکت مخفیانه، تله‌گذاری و گسترش ویروس، از این ویژگی به نفع خود استفاده کند. نقشه‌ی حمله به اندازه‌ی اجرا کردنش اهمیت دارد. ما هیچ‌گاه بازیکنان را مجبور به استفاده از یک شیوه‌ی مبارزه‌‌ی خاص نمی‌کنیم، به این شکل آن‌ها آزادند تا با توجه به شرایط، آن‌چه به نظر خودشان بهترین روش هست را به‌کار ببرند. از تیراندازی پشت دیوار گرفته تا خم کردن مسیر گلوله‌ها، مخفی‌کاری جز رپرتوار شما خواهد بود.

هفته‌ی پیش مطلع شدیم که دموی E3 2018 این عنوان که پشت درهای بسته نمایش داده شد، با وضوح 1080 اجرا می‌شده و آن‌ها درباره‌ی بهینه کردن عملکرد بازی نهایی به خود اطمینان دارند.

Cyberpunk 2077 برای PC، PS4 و Xbox One در حال توسعه است. برای اخبار بیشتر درباره‌ی این عنوان همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.