نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 06 مرداد 1397
ساعت 10:34

احتمال دارد عنوان Battlefield V از قابلیت Cross-Play پشتیبانی کند

0 از 5

امکان دارد که قابلیت Cross-Platform Play در بتلفیلد 5 وجود داشته باشد.

کراس-پلی در بسیاری از عناوین چند نفره مشهور مانند Paladins، Fortnite، و Minecraft دیده می‌شود. با این حال، اکثر بازی‌های AAA از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. اما حال، به نظر می‌رسد که EA و DICE تصمیم دارند امکان چند نفره بازی کردن با کنسول‌های مختلف را در بازی جدید خود قرار دهند. معاون شرکت EA، کریس اوندن، در مصاحبه با Gameindustry.Biz گفت با توجه به نقشه‌هایی که EA در سر دارد، قابلیت کراس-پلی می‌تواند برای آن‌ها بسیار سودمند باشد.

ما سعی داریم این قابلیت را به همان خوبی که در فورتنایت پیاده سازی شده، در فرنچایزهای مهم خود پیاده سازی کنیم. چند نفره بازی کردن یک عنوان بر روی پلتفرم‌های مختلف، باعث می‌شود که بازیکنان با دوستان و آشنایان بیشتر ارتباط برقرار کنند؛ و این بخش مهمی از نقشه‌های ما برای آینده است.

اوندن همچنین اضافه کرد که موفقیت قابلیت کراس-پلی در فورتنایت، باعث شده تا EA به پیاده سازی این قابلیت در بتلفیلد 5 فکر کند. البته حتی اگر بازی جدید DICE این قابلیت را داشته باشد، امکان دارد که فقط بتوان بین PC و Xbox یا PC و PS4 ارتباط برقرار کرد؛ چرا که سونی علاقه زیادی به کراس-پلی بین PS4 و سوئیچ یا PS4 و Xbox  ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.