نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 مرداد 1397
ساعت 09:00

BioWare اطلاعات تازه‌ای از Anthem منتشر کرده است

0 از 5

تهیه‌کننده بازی Anthem و همچنین EA صحبت‌های جدیدی پیرامون این بازی مطرح کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو بازی‌سازی بایوور، به عنوان خالق سری بازی‌های Mass Effect یکی از خوش‌نام‌ترین تیم‌های بازی‌سازی صنعت گیم شناخته می‌شود، و آن‌ها درحال حاضر حساب بسیار ویژه‌ای برای بازی آینده خود یعنی Anthem باز کرده‌اند. به تازگی Mark Darrah از تهیه‌کنندگان این بازی، از حساب شخصی خود در توییتر استفاده کرده و به تعدادی از سوال‌های طرفداران جواب داده است.

یکی از نکات جالبی که از این گفتگوها به دست آمده، یک سوال درباره امکان وجود یک حالت PvE برای گروه‌های بزرگ تر از ۴ بازیکن بود که به نظر کاملا هم منتفی نیست. Darrah در پاسخ گفت که «حداقل در زمان عرضه» چنین چیزی وجود ندارد. همچنین با توجه به محتوای یک سوال دیگر، درحالی که از قبل هم می‌دانستیم بازیکنان بازی را با زره‌های نوع Ranger Javelin شروع می‌کنند، Darrah وجود ست‌های از پیش‌آماده برای باز کردن و استفاده را رد کرد.

Darrah همچنین گفته که خط سلامتی بازیکن به شکل خودکار پر نمی‌شود (حتی خارج از محوطه مبارزه). با این حال سپر بازیکن چنین قابلیتی خواهد داشت. بازیکن برای بازیابی سلامتی باید Orb های باقی مانده از دشمنان را جمع‌آوری کند. در ادامه به گفته Darrah، فعالیت‌های قابل انجام در پایان بازی به شکلی بهینه شده تا بازیکن به چیزهای مختلفی دست پیدا کند، و بعد از تکمیل هر کدام از این مراحل، بازی نوعی بخش آماری خواهد داشت تا وضعیت دستیابی به آن‌ها را نشان دهد.

تهیه‌کننده بازی در پاسخ به سوال دیگری، وجود سلاح‌های دوربین‌دار و اسنایپری را هم تایید کرد. نکته مهم دیگر، تایید وجود loadout در بازی است و به گفته Darrah، تغییر تجهیزات ظاهری، حتی با وجود تفاوت در شکل و ابعاد هم باعث تغییر hitbox نخواهد شد.

در خبرهای دیگر پیرامون این بازی، اخیرا در جریان گزارش مالی EA به سرمایه‌گذاران این شرکت، مسئولان ارشد الکترونیک آرتز مانور زیادی روی این بازی دادند. بر این اساس، EA از روند کلی و هیجانات پیرامون این بازی کاملا راضی است. EA در این زمینه گفته است:

ما همچنین از فضای هیجانی که پیرامون Anthem وجود دارد خوشحال هستیم. این بازی یک IP کاملا جدید است که قرار است در فوریه عرضه شود. دمو EA Play بازی از ابتدا تا انتها آماده است و ما درحال حاضر، می‌بینیم که علاقه شدید و انتظارات بالایی در میان طرفداران ایجاد کرده است و آن‌ها می‌خواهند چیزهای بیشتری از بازی بدانند.

BioWare برای این بازی چندنفره و آنلاین، از حجم باورنکردنی عمق و نوآوری استفاده کرده و ما در آینده هم خبرهای بیشتری درباره آن برای بازیکنان خواهیم داشت... اطلاعاتی نظیر فرصت‌ها و شرایط پیش از عرضه بازی تا عرضه نهایی و ورود به Anthem.

بازی Anthem قرار است در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.