نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 مرداد 1397
ساعت 08:00

آپدیت آینده Vampyr دو درجه سختی جدید اضافه می‌کند

0 از 5

Dontnod قرار است به زودی آپدیت بزرگی برای بازی Vampyr با محوریت بهینه‌سازی بازی و اضافه کردن دو درجه سختی جدید منتشر کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین محصول استودیو Dontnod یعنی بازی Vampyr، به زودی شاهد دریافت یک آپدیت بزرگ خواهد بود. این بازی خون‌آشامی مبتنی بر سال ۱۹۱۸، قرار است بواسطه این آپدیت، در بخش‌های مختلف اوپتیمایز و بهینه‌سازی صورت بگیرد و در کنار آن، دو درجه سختی جدید هم به گیم‌پلی بازی اضافه می‌شود.

Dontnod در توصیف بهینه‌سازی‌ها توضیح خاصی نداده ولی پیرامون درجات سختی جدید، گفته که بعد از نصب این بروزرسانی، تغییرات مختلفی در بخش داستان شاهد خواهیم بود. درجه سختی اول و جدیدی که به بازی اضافه می‌شود «Story Mode» نام دارد، که قرار است به کمپین اصلی بازی حس و حال کم‌چالش‌تر و با دغدغه کم‌تری بدهد. در این حالت مبارزات به هیجان سابق نیست و تمرکز در اینجا، این است که «بازیکن را به راحتی وارد داستان کرده و به همین شکل هم از آن خارج کند». به این ترتیب طرفداران در این حالت، دیگر نباید نگران همه آشوب‌ها و بحران‌های معمول در روند گیم‌پلی و داستان باشند.

ماد دومی که بعد از نصب این آپدیت به بازی اضافه می‌شود، درجه سختی به نام «Hard Mode» است. همان‌طور که از اسم این حالت نیز پیداست، در این ماد گیم‌پلی روتین بازی و همچنین مبارزات با چالش‌ها و سختی‌های بیشتری همراه خواهد شد. در این حالت دشمنان سخت‌جان‌تر شده و بازیکن نیز از کشتن آن‌ها تجربه چندانی دریافت نمی‌کند. همچنین در این ماد بازیکن باید توجه بیشتری به شهروندان داشته باشد تا قدرتمندتر شود.

Dontnod در اطلاعیه خود به تاریخ انتشار دقیق آپدیت اشاره نکرده ولی وعده داده که آن را به زودی عرضه می‌کند. بازی Vampyr در زمان عرضه خود، در مجموع با نقدهای متوسط و رو به قوی منتقدین مواجه شد و در میان طرفداران نیز با استقبال نسبی همراه بود. این بازی که حدود دو ماه پیش منتشر شده و هم‌اکنون نیز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد، در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز 7 از 10 را دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.