نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 مرداد 1397
ساعت 13:00

کپ‌کام احتمال ساخت ریمیک‌ها از عناوین قدیمی را مدنظر دارد

5 از 5

کپ‌کام در جلسه اخیر گزارش مالی خود، گفته که احتمالات برای ساخت عناوین ریمیک از بازی‌های قدیمی را حتما بررسی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جلسه پرسش و پاسخ و گزارش مالی اخیر کپ‌کام، این کمپانی گفته که احتمالات ممکن برای ساخت عناوین «Remake» بیشتر و یا عرضه مجدد عناوین قبلی، حتی مواردی که در انتهای فهرست هستند را در نظر دارد.

با توجه به این برنامه، گرچه صحبت کردن درباره ساخت احتمالی بازی نظیر Resident Evil 3: Nemesis remake (یا عناوین قدیمی‌تری نظیر Dino Crisis) خیلی زود باشد، ولی به هر شکل کپ‌کام کاملا روشن کرده که احتمال بازسازی عناوین کلاسیک خود را حتما مدنظر دارد. این کمپانی در ادامه نیز گفته که:

پیرامون ریمیک کردن و یا انتشار مجدد عناوین‌مان در کاتالوگ‌های قدیمی‌تر، ما انتظار داریم که جستجوها را با دقت بیشتری انجام دهیم. این کار هم بخشی از استراتژی کپ‌کام در تنوع بخشیدن به کتابخانه IPهای کمپانی خواهد بود.

کپ‌کام در بخش دیگری از صحبت‌ها، به بازی شدیدا مورد انتظار و ریمیک Resident Evil 2 نیز پرداخته و گفته که انتظار دارد این بازی «به فروش میلیونی» دست پیدا کند، و همچنین برای رسیدن به این هدف نیز بودجه مناسبی در اختیار تیم توسعه قرار گرفته تا یک بازی رزیدنت اویل با هدف عرضه قوی جهانی را تولید کنند.

پیرامون ریمیک کردن عناوین از «کاتالوگ‌های قدیمی‌تر»، باید گفت که کپ‌کام یک کمپانی بازی‌سازی قدیمی در صنعت گیم محسوب می‌شود. این شرکت ژاپنی، در واقع عناوین بسیار محبوبی در گذشته داشته که به نظر می‌رسد می‌توانند در سخت‌افزارهای مدرن‌تر نیز به خوبی خودنمایی کنند. بازی‌هایی نظیر Dino Crisis و Onimusha در کنار رزیدنت اویل 3: نمسیس، شاید جذاب‌ترین کاندیداها برای عنوان ریمیک بعدی کپ‌کام باشند.

پیرامون Resident Evil 2، سازندگان اخیرا گفته بودند که ساخت این ریمیک تا چه میزان سخت بوده و برای مثال نزدیک بود که بخش «مبارزه با تمساح» را به کلی از بازی ریمیک حذف کنند. کپ‌کام همچنین درباره این بازی، یک ورژن Collector's Edition نیز معرفی کرده است.

بازی Resident Evil 2، قرار است در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.