نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 مرداد 1397
ساعت 08:00

Supermassive Games علامت تجاری جدیدی در اروپا ثبت کرد

3 از 5

استودیو Supermassive Games سازنده بازی Until Dawn به تازگی یک نام و علامت تجاری جدید به ثبت رسانده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Supermassive Games در طول حیات خود چندین بازی ویدیویی برای پلتفرم‌های مختلف تولید کرده که عمده فعالیت آن‌ها، در همکاری با کمپانی سونی بوده است. همچنین از میان عناوین مختلف این استودیو انگلیسی، بازی Until Dawn را می‌توان مشهورترین محصول سوپرمسیو نامید، یک بازی در ژانر وحشت - سینمایی که در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و بازخوردهای بسیار خوبی از جانب طرفداران دریافت کرد. این استودیو از آن زمان چند بازی VR تولید کرده (ار جمله Until Dawn: Rush of Blood و The Inpatient) که البته گرچه وقایع آن‌ها در همان دنیای بازی «آنتیل دان» رخ می‌دهد، ولی هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت بازی اصلی را به دست بیاورند.

انتخاب سوپرمسیو در دنبال کردن دنیای داستانی Until Dawn، به این ترتیب شاید ابتدا منطقی به نظر می‌رسید ولی حالا ممکن است این طور نباشد و آن‌ها برای پروژه بعدی خود، مسیر جدیدی را انتخاب کنند. خبر جدید براساس گزارشی است که فاش می‌کند این استودیو، یک علامت تجاری برای یک IP جدید در اروپا به ثبت رسانده است. این عنوان تجاری که «Shattered State» نام دارد، احتمالا نشان از تلاش جدید این استودیو برای ارائه یک محصول کاملا جدید است. در این زمینه به نظر آن‌ها یک لوگو نیز برای IP خود ثبت کرده‌اند و بر اساس گزارش‌ها، برخلاف Until Dawn که مالکیت اصلی آن متعلق به سونی بود، مالکیت این IP جدید متعلق به Supermassive Games  می‌باشد. به این ترتیب می‌توان انتظار این را داشت که بازی احتمالی جدید به شکل «چند پلتفرمی» عرضه شود؛ کاری که پیش از این نیز در سوابق این استودیو دیده می‌شود.

البته در این زمینه نیز گمانه زنی‌های دیگری نیز وجود دارد و احتمال ارتباط این پروژه با پروژه مرموز و در ژانر وحشت باندای نامکو نیز وجود دارد. همچنین نزدیکی این گزارش با برگزاری رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ نیز به شایعات درباره معرفی بازی جدید Supermassive در جریان رویداد Gamescom 2018 دامن می‌زند.

محبوب‌ترین بازی این استودیو یعنی بازی Until Dawn همان‌طور که اشاره شد، در سال ۲۰۱۴ و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در نقد و بررسی بازی‌مگ نیز امتیاز ۸٫۳ از ۱۰ را دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.