نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 08:00

Playground Games روی یک بازی انحصاری فوق‌العاده بزرگ کار می‌کند

0 از 5

آرون گرینبرگ، تشکیل تیم دوم در درون استودیو Playground Games برای ساخت یک بازی انحصاری بسیار بزرگ و جدید را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Playground Games، سازنده عناوین شدیدا مورد تحسین Forza Horizon که اخیرا نیز توسط مایکروسافت خریداری شد، در حال تشکیل یک تیم ثانویه بازی‌سازی است تا ساخت یک بازی کاملا جدید را شروع کند. در این زمینه، شایعاتی وجود داشته که احتمالا آن‌ها مشغول کار روی یک بازی جدید از سری Fable باشند که البته این موضوع تایید نشده است. پیرامون این خبر، آرون گرینبرگ از مایکروسافت اخیرا در جریان رویداد Gamescom 2018 اظهار نظر کرده است.

فکر می‌کنم اگر شما به استودیو Playground، سوابق آن‌ها و نحوه و شکل کاری که برای ساخت یک بازی در پیش می‌گیرند نگاه کنید، آن حس هدف‌مندی، اهمیت و تفکری که پشت کارشان می‌گذارند، می‌بینید که آن‌ها واقعا یک تیم بااستعداد هستند. در رهبری تیم‌شان نیز همین رویه جریان دارد و چیزهایی که آن‌ها با خود می‌آورند کاملا نوآورانه است و این در بازی جهان‌بازی نظیر Forza Horizon 4 خودش را نشان می‌دهد. حالا همان رهبری و همان استعدادها قرار است در جهتی دیگر و برای این پروژه دوم هم هدایت شود.

خوب با در نظر گرفتن اینکه پروژه آن‌ها فاش نشده و فعلا مخفی است، ولی من می‌دانم که شما و احتمالا همه گیمرها بخواهند اطلاعات بیشتری درباره بازی بگیرند. ما اما در این زمینه شما را به صبر بیشتر دعوت می‌کنیم ولی اطمینان می‌دهیم که تیم بازی‌سازی فوق‌العاده ما قرار است روی یک بازی انحصاری بسیار بسیار بزرگی برای طرفدارانمان کار کنند. این چیزی هست که آن‌ها حتما از آن شگفت‌زده می‌شوند.

گرینبرگ پس از این در پاسخ به این شایعه که این پروژه درباره سری Fable خواهد بود، ابتدا یک نیشخند زد، و سپس گفت که طرفداران حتما در زمان مناسبی که بازی معرفی شود از وجود آن هیجان زده خواهند شد:

ما می‌دانیم که این تیم قرار است یک کار به به واقع فوق‌العاده انجام دهد، و ما هم از طرف خودمان باید با تدبیر درباره زمان رونمایی آن عمل کنیم. اما چیزی که باید بگویم این است که آن‌ها یک تیم دوم و ظرفیت اضافی تشکیل دادند، و ما فکر می‌کنیم که وقتی زمان درستش از راه برسد و تیم هم آماده باشد، طرفداران از اینکه ما چه چیزی برای ارائه داریم هیجان‌زده می‌شوند.

گرینبرگ، مدیرکل بخش بازاریابی ایکس‌باکس است که در جریان رویداد گیمزکام 2018، صحبت‌های دیگری نیز انجام داده و گفته بود که آن‌ها همچنان به بازار ژاپن، بازی‌های ژاپنی برای ایکس‌باکس و همکاری با بازی‌سازان ژاپنی تاکید دارند، آن‌ها توجه و ضرورت بالایی در ساخت عناوین تک‌نفره می‌بینند و همچنین اینکه ایکس‌باکس از شکست‌های خود درس گرفته، و از این درس‌ها که مهم‌ترین آن‌ها «توجه محوری و پایه‌ای روی نظرات طرفداران است» در آینده و نسل بعدی کنسول‌ها استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.